Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Sen benim en sevdiğim renksin..



şeker,kırmızı şeker,şiir,renk,kırmızı,kalp,kalp şeker



Gün ile gece arasında kalan yerde, kulağıma çalınan eşsiz seslere karışırken anlattığın masallar,

Yüzümde en sevdiğim renkler gülümserdi bilmiyorsun.

Kafesim göğsüme dar gelip  söyleyemezken bazı şeylerin adını.

Ve bahsedemezken hiç bir şiire adından.

Yine de yerli, yersiz gülümsemek.

Ve dünyayı en sevdiğin renge boyamak.

Belki de böyle bir şeydi nefes almak.

''Sen benim en sevdiğim renksin''

Yüzümde gülümsediğini bilmelisin.

Biriktiriyorum/

Etiketler:

Yorum Gönder

10 Yorumlar
  1. Renklerin arasında en sevdiğim renk "Siyah bir renk değildir, siyah bir duygudur."

    YanıtlaSil
  2. Dünyayı en sevdiğin renge boyamak. Sanki çok ünlü bir şairden bir dize gibi olmuş.

    YanıtlaSil
  3. Bu güzel şiiri okuyunca mutluluğun rengi ne ola ki diye düşündüm de ilk aklıma gelen kırmızı oldu :) Emeğine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  4. kırmızılı gülümseyip mavili huzurlu olsun :)

    YanıtlaSil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad