Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

ÇİFT JOKER

Oldukça yoğun bir hafta oldu.Cumartesi,pazar yks sınavı,pazartesi taşınma.Bir hayli yoruldum, böyle zamanlarda  joker kullanabilsek ne güzel olmaz mıydı,hatta bana çift joker :)
Henüz tam anlamıyla yerleşemedim,sanırım bu epeyce bir zaman alacak,tatil öncesine sıkıştı taşınma işi bir de plansız bir şekilde.Bir de tatillikler bulunacak şimdi bu karışıklıkta,beyni yoruluyor insanın düzeni değişince,ve sabahın 4 üne kadar uyumayan ben,erken uyur oldum bu sıralar şaşırtıcı bir şekilde.



Aşırı keyif alarak çalıştığım bu ikiliyi paylaşayım konusu açılmışken ,yeniden düzenleyip.Smarta⭐ polimer kilin hava ile kuruyan bir versiyonu, harika bir malzeme 250 gr lık paketlerden bir sürü yeni şey yaratabilirsiniz,ben bir paketten neler neler yaptım, yeğenime sürpriz figür oyuncaklar, skulentler için minyatür hayvancıklar, mantarlar, kuş evleri,kolye uçları,küpeler yine de bitiremedim☺️

Not:Smarta bana reklam parası vermeli bence artık,bu kadar tanıtıma geç bile kaldılar :)
























 

Yorum Gönder

12 Yorumlar
  1. Bir ara çocuklar heveslenmişti almıştık polimer kil. Açılmadan kaldı. Bozulmuş mudur bilmem?

    YanıtlaSil
  2. Biraz sertleşmiştir muhtemel,bir kaç damla bebe yağı ile yumuşatıp kullanılabilir hala.

    YanıtlaSil
  3. Hadi bakalım inşallah sağsalim taşınır ve sonrasında güzel bir tatil yaparsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Taşındım şükür yerleşme faslı işte,teşekkürler güzel dilekler için :)

      Sil
  4. Taşımak yorucu bir şey. Yks sınavın iyi geçmiştir umarım. "Her anı ne yapmam gerektiğini düşünerek geçirdiğim için çabuk yoruldum."

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemde nasıl yorucu,sınava kızım girdi ben ondan daha heyecanlıyımdır muhtemel,ayt den gülerek çıktı bakalım :)

      Sil
  5. Taşınmak hep zordur, kolay gelsin. Ben de Kpss'yi atlatsaydım bi, arada sinirim bozulup duruyor, karamsar olmamaya çalışıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,emeklerinin karşılığını almanı dilerim,olma karamsar zaten hep pozitif kal.

      Sil
  6. Bu malzemeyi alıp kullansam bol bol misket yaparım sanırım, fazlası elimden gelmez :))

    YanıtlaSil
  7. Nasıl oluyor da her şey bir araya sıkışıyor. Benim de taşınmam tam üç yıl sonra ilk yapacağım yurtdışı kaçamağına denk düşmüştü. Neyse taşınmadan çantamızı hazırlamayı akıl ettiydik ama yola çıkacağım sabah baktım giyeceğim şeyi ayarlamayı düşünmemişim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, o kadar şey bir arada olunca tabi gözden kaçmış, o kötü olmuş,arayıp bir şeyler bulmak zor olmuştur tahmin ederim.

      Sil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad