Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Küçük şeyler..



Broş, kil, kil broş, takı, mushroom, mantar, kedi, cat, havailekuruyankil, broche, handmade pin, pin



Hafta sonu Ekinin oynamak için açtırdığı kili tüketmek lazımdı,biraz sertleşmişti su ile yumuşatıp açtım, su kapağı ile minik yuvarlaklar kestim, bazılarını makas yardımı ile kesip, kırpıp şekillendirdim. Kururken çatlayan bir malzeme olduğu için fazla teferruatlı şeyler yapmadım,sonrası için kolay zımparalanacak şekiller tercih ettim.Bir gün kurumaya bırakıp boyadım,ve vernikledim.Arka kısımlarına evde hali hazırda bulunan broş iğnelerini yapıştırdım.


Kil broş yapımı, broş, kil, takı, kil takı, broche



Yorum Gönder

17 Yorumlar
  1. Eline sağlık, özellikle mantarlar çok tatlı. :) El işlerini çok severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, çok sevindim beğenmene, bir kaç anı gönderebilirim 🌸🧡💙

      Sil
    2. Düşünmen yeter, teşekkürler. :)) Çok yeteneklisin.

      Sil
    3. Yaa ben ciddiyim, neyi beğendiğini söyle yeter :F

      Sil
    4. Çok teşekkürler, daha uygun bir zamanda konuşuruz olmazsa, ben de amigurumi yapıp gönderirim o zaman. :)) Haftaya memlekete gidecek gibiyiz.

      Sil
    5. Tamamdır ne zaman dersen :F

      Sil
  2. güzel yapmışsııın :)

    YanıtlaSil
  3. Çok harika görünüyorlar.🍒

    YanıtlaSil
  4. Buzdolabı için süper olur :D Emeğine sağlık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bir kısmınıda o şekilde değerlendirebilirim aslında :)

      Sil
  5. Kilden yaptığın objeler çok tatlı olmuş. Yapım aşamasında zımpara da gerekiyormuş bunu öğrendim. Emeklerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullandığım kil daha önce açılmış olduğundan ufak pürüzler olacağını tahmin ettim, ki oldu da o yüzden zımparaladım, zaman zaman gerekebiliyor zımpara küçük kusurları kaybetmek için.Teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Beğenmene sevindim 🌸🤗

    YanıtlaSil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad