Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Uçsam, koşuşsam, unutsam

İllustration, illüstrasyon, painted ideas, wood painted ideas


Birden bi bilmezden gelsem hepsini ne var.

Rüzgara kapılsam.

Uçuşsam... 

Zil çalsa eteklerim koşuşsam.

Bahçeden erik çalan zümrüt saçlı çocuk ben olsam,

Kırmızı balonun elimden uçtuğu güne dönsem.

Kalbime düşen o ilk hayal kırıklığını toplasam düştüğü yerden.

Sıkı sıkı tutsam sevinci.

Şu şen kahkahalar atan zümrüt saçlı kız ben olsam.

Uçsam, koşuşsam, unutsam.

Biriktiriyorum/

Yorum Gönder

13 Yorumlar
  1. Güzel olmuş, akşam akşam içime iyi enerjiler yükledi. :)

    YanıtlaSil
  2. Çok beğendim,gözümde canlandı.Hem sevinç hem hüzün.

    YanıtlaSil
  3. https://sadevederin.blogspot.com/2021/11/ruya.html
    https://sadevederin.blogspot.com/2020/06/kisa-ruyalar.html

    rüyalarımdan :) rüya hep yazarım yine, zaten hep görüyorum yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acaba sen uykunun bizim bilmediğimiz bir evresine mi giriyorsun diye düşünmeye başladım, ne enteresan rüyalar bunlar :)

      Sil
  4. Ağaçlardan erik topladığımız o güzel günlere dönebilsek keşke.

    YanıtlaSil
  5. Hevesi kaçıyordur belki de

    YanıtlaSil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad