Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Sürrealist..

Resim, painted, art work, artdaily, sürrealizm

Resimlerinde öyküleri var, ya da şiirleri. Her birinin içinde saklanan bazen izleyen kişiye geçen duygular anlamlar varmış gibi geliyor bana hep. 

Katantinanın ilk günleri, oysa ben kendimi dış dünyadan soyutlayalı bir kaç ay olmuş, iş yerimi kapatmışım, kendimi de eve kapatmışım farkında olmadan.Dışarı çıkmıyorum, kimseyle görüşmüyorum bir kaç yakın arkadaşım dışında.Üretmiyorum, sabaha kadar bilgisayarın başında sezon sezon dizi izliyor, akşama kadar uyuyorum. Güneşi görebildiğim günlerin sayısı çok az. Güneş batarken uyanıyorum ben.Kendimi dinliyorum, kendimi anlıyorum bir taraftan, kızıyorum kendime, şunu şöyle yapmasaydın, bunu böyle yapmasaysın bu kadar iyi niyetli olmasaydın, bir taraftan da müstahak oldu sana diyorum. 

Şimdi mi? Şimdi iyiki yapmışım o hataları diyorum her biri deneyim oldu, seni değiştirmeye yardımcı oldu, kendini bulmana sebep oldu. Canını yakan onca şey şimdi karşında duruyorlar bak hiç acıtmadan,ve yanına kimi koyup, kimi ardında bırakacağını öğrendin.Tüm zehirli enerjilerden arınıp içinde el değmemiş tertemiz kalabildiğin bir yer açtın kendine... 

İşte bu duygularla yüklüyken yapmaya başladım bu resmi, ilk hali karanlıktan öteye gidememişti.O haliyle yarım bir şekilde kaldı bir süre, sonra yavaş yavaş güneş batmadan uyanmaya başladım ben. O dönemler pinterestte gördüğüm fanusun içine koyulmuş bir yaşam alanı beni etkiledi, bir benzerini koydum kendi fanusumun içine bir farkla, oradaki oksijen tüpüyle nefes almaya çalışan bir insanı resmetmişti.Boğulma hissiyatıydı bakınca hissettiğim.Oysa benim hissettiğim sadece bana ait, çok az insanın içinde olabileceği dünyadaki tüm kirliliklerden, karmaşıklıklardan izole olmuş basit, sade, gözlerden uzak, ama mutlu, huzurlu bir yaşam alanı.. 


Resim, painted ideas, fanus, akvaryum, akrilikboya, acrylicpainting

Bir kaos, belki kırmızılardan bir öfke yumağı koymayı düşünüyordum fanusun içine o dönem. 


Resim, paint, painting, painted ideas, illustration, illüstrasyon

 Sonuç olarak, her şey duygularınızla ilintilidir. Dönüşebilir, değişebilirsiniz.. 


Painted ideas, fanus, akvaryum,

66 x 95 cm akrilik boya.. 

Yorum Gönder

9 Yorumlar
  1. hımm anladım anlamlı resim, ben mart 2020 den beri çıkmadım halen fanustan :) salgın tümüyle biterse çıkcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa hiç mi? Hiç mi çıkmadın, ben çıkıyorum da hani eski sosyal hayatım yok, başlarda beni boşver de bir başkasına bulaştırırsam korkusu vardı, şimdi alışkanlık oldu sanırım hiç sosyalleşesim yok,:)

      Sil
  2. Çok çok güzel olmuş. :) Değişebilme ve dönüşebilmesini de sevdim. Güzel hisler uyandırdı içimde.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim, beğenmene sevindim, olumlu güzel değişimler :)

    YanıtlaSil
  4. İlki karanlık, ikincisi gerçekten de çok güzel ve insana nefes aldıran bir resim olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. Eseri yaratırken süreç sancılı geçmiş. Hikayeyi okuyup resmi incelerken aklıma Sezen'in şarkısı takıldı; Uzanıp yıldızlardan bakalım dünyadaki resmimize :) Kırmızıyı bu şekilde kullanmana sevindim. Yumuşatmış resmi. Emeklerine sağlık. :)
    Diziler zaman tuzağı, bir zamanlar uykumdan vazgeçip izlerdim. Neyse ki kurtuldum. Mini diziler izliyorum, yetiyor bana...

    YanıtlaSil
  6. Evet duygu değişimleri :)

    YanıtlaSil
  7. Evet epey sancılı bir süreçti sanırım, çok sevdiğim bir şarkıdır. Dizilerden kurtulamıyorum sanırım, ama eskiye farkla şuan kısa sezonlu olanları tercih ediyorum :)

    YanıtlaSil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad