Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Sildi kadın..

Kadın, woman, kitap, deli kadın hikayeleri



Sildi kadın birer birer öfkenin bıraktığı izleri yerden,

Önce cam kırıklarını topladı.

Ardından halıdaki kan lekelerini temizledi,

izler kayboldukça ağladı,ruhuda temizlendi sandı bu esnada,

Kan kokusunu bilincinin altına attı... 

Şimdi etrafta hiçbir iz kalmamıştı  öfkeden.

Üstünden yıllar geçti, bir kapı çarptı rüzgardan

kırılan camın sesiyle irkildi kadın,etrafa sıçrayan parçalara baktı kalbi sıçrayarak yerinden,

Sonra ne zaman kırılsa camlar,

Çıkarttı bilinç altından kan kokusunu

Kokladı,kokladı...

Ardından dudağının kıvrımına yalandan bir gülümseme yerleştirip

Yeniden başladı yaşamaya bittiği yerden!

Biriktiriyorum/

Yorum Gönder

10 Yorumlar
  1. hüzünlü, korkunç, kanlı :)

    YanıtlaSil
  2. Deep'in dediği gibi çok hüzünlü olmuş :(

    YanıtlaSil
  3. Bu çok çok güzelmiş, çok bildik geldi. Kadın olmak adına çok bildik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi bir şekilde şiddetin herhangi bir türüne uğruyoruz sanırım.

      Sil
  4. Tam kitaba uygun yazmışsınız. kitabı 4-5 yıl öncesinde okumuştum biri özetle dese özetleyemem konusu nedir diye sorsa yanıtlayamam. Bir bütün ve kendine münhasır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabı şuan ben de pek hatırlamıyorum, kitabı okuduğum dönemde yazmıştım bi an hissettiklerimi.

      Sil
  5. Kitabı duymamıştım, merak ettim. Şiir de çok iyi, çarpıcı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı kadın hikayeleri anlatan bir kitap,şiiri kendi yaşanmışlığımı anımsayıp yazmıştım kitabı okuduğum dönemde.

      Sil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad