Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Kötülük..

Sokak köpeği, sokak hayvanı

Geçen gece saat 02:00 ye doğru sokakta köpekler çok havladı,köpek havlamalarının arasında değişik bir hayvana ait olduğunu sandığım tuhaf sesler duydum,boğulma sesi gibi,ya da canı yanarmış gibi sesler çıkaran bir şey vardı köpeklerin arasında,bir kaç defa baktım ama bulunduğum yerden hiçbir şey göremedim. Az sonra karşı binadan bir amca bağırdı sen kimsin ne yapıyorsun diye, sonra küfürler savurmaya başladı biri. Aynı anda yan binanın önünde bir taksi durdu bir adam indi içinden, adam önce sokağa doğru yöneldi, sonra geri döndü ne yapıcağını bilemez şekilde, arkasından bir kadın sesi duyuldu. Kadın, ne yapıyorsun orada? Girsene içeri diye bağırdı adama. Adamın, ama köpeklere saldırıyor dediğini duydum.Sonra biri polisi aradı sanıyorum, adresi söyledi, sarhoş bir adam köpeklere saldırıyor dedi telefonda, 15 dakika sonra bir polis arabası geldi, biraz kalıp gitti, sesler kesildi. Köpekler sustu.

Sabah bahçede insanlar konuşurlarken duyduğum..

Sarhoş adam balta ve keserle saldırmış köpeklere.. Daha sonra insanlar bağırınca aşağıdaki boş araziye doğru kaçmış ve bir çukura düşmüş.Çukurun içinde bağırıp duruyormuş. Polislerde kalsın orada deyip gitmişler. 

Şaka gibi değil mi?Hala şokunu atlatamadım.

Adamın biri şehrin ortasında elinde balta ve keserle gezip sokak hayvanlarına saldırıyor,ve hiçbir şey olmuyor adama, canı sıkılınca yeniden baltasını kuşanıp dışarı çıkacak muhtemel bu ruh hastası insan. Kimse onu durdurmayacak. Belki müdahale eden biri olursa ona da saldıracak. Bu insanlar kendilerini dağ başında zannetmekten ne zaman vazgeçecekler.Kim hesap soracak bunlara.

Bir de amaç ne yani asla anlam veremediğim şey, herhangi bir canlıya zarar vermekteki amaç. Hele ki sana hiçbir zararı olmayan bir canlıya, niçin yani? Neden?

Nereden geliyor bu kadar kötülük. Kadınlara, çocuklara, hayvanlara, cansız varlıklara, güçlerinin yeteceği şeylere saldırma güdüsü var bu insanlarda.. Kardan adama saldıran kadın vardı bu ülkede, bahçede uyuyan kediye.Ya da biri bir duvara güzel bir resim yapsa bir diğeri gelip karalar.Ne oldu yani şimdi ne geçti eline? 

Çok mu cahilsiniz? Çok mu kıskançsınız? Çok mu korkaksınız? Çok mu hastasınız? Bu yüzden mi saldırıyorsunuz çevrenizde size herhangi bir zararı olmayan şeylere. Bunu hiçbir zaman anlayamayacağım.

Yorum Gönder

25 Yorumlar
  1. İnsanlığını iyice kaybetti millet...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sokak hayvanlarına karşı bir nefret var, cezalar caydırıcı değil dahası.

      Sil
  2. yani geceleri sokağa çıkmamalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sokaklar güvenli değilse çıkmayın diyorsun, tabi vergimizi verip oturalım evimizde uslu uslu haklısın :)

      Sil
  3. Pisliğin tekiymiş. Büyük ihtimalle sığınmacı filandır. Polislerin yerinde olsam çukurda ömür boyu bırakırdım açlıktan gebersin. Dünya bir mikroptan kurtulurdu. Hayvanlara zalimlik yapanlar insanlara, bebeklere, çocuklara da yaparlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi, baltayla sokakta ne işin var bir de yani, rahatlığa bak

      Sil
  4. Sanırım hepsinin temeli kara cahillik.. Polisin yaptığı da ilginç gerçekten, güler misin, ağlar mısın? Hadi elinde tehlikeli malzemeler olmasa bırak git ama çıkıp insan kesmeyeceği ne malum???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akşam alsalar sabah bırakacaklar değişen bir şey olmayacak ki.

      Sil
  5. polisin orda bırakmasına şaşırdım, alıp götürmeleri lazım değil mi? Sonuçta elinde balta keser varmış, insanlara saldırmayacağının garantisi mi var?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başta ben de şaşırdım, ama onlarda demişlerdir şimdi alıp götürücez, sabah geri çıkıcak

      Sil
  6. Ruhsal bozukluk o zaman bu, alkol alsın almasın ruhu bozuk bazı insanların.

    YanıtlaSil
  7. Dün habırlarda okudum; İzmir otogarında bir otobüsten köpek çıkmış. Motor tarafınakonmuş, sıcaktan berbat durumdaymış yaşamamış zaten. Yine kamera görüntüsü vardı. Adamın biribahçede kapalı alandaki köpeğe ateş ediyordu. Bir de arabaya bağlayıp sürükleyenler var. Geçerken tekmeleyenler....cidden ne berbat bir dünya olduk böyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok üzücü gerçekten, bunlara bir çözüm bulmak gerek.

      Sil
  8. Böyle haberleri duyunca, okuyunca gerçekten çıldırıyorum. İnsan demiyorum ben bunlara, insan olan böyle bir şey yapmaz, yapamaz. Hayvanların kimseye bir zararı yok, ne istiyorsunuz? Eğitimsizlik, cahillik, cezaların caydırıcı olmamasını düşününce bunların olmasına şaşırmamak gerekiyor. Kelimeler yetersiz kalıyor artık, sinirlenmekle kalıyoruz, ne diyim bilemedim gerçekten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu anlamda katı yasalar olmalı ancak,para cezası mı uygulanıyor sadece bilmiyorum ki.

      Sil
  9. Çok sinir bozucu! Hiçbir şeyin kıymeti yok günümüzde:( Sevgiler…

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ve bitmiyor bu durumlar ardı arkası kesilmiyor hergün yeni bir haber :(

      Sil
  10. Dünya'nın çivisi çıkmış...

    YanıtlaSil
  11. Yanıtlar
    1. Evet dimi, bir kaç gündür sosyal medyada da sokak hayvanları ile ilgili bir kışkırtmacalar var, sokak köpekleri uyutulsun diyenler fln, bir kaç saldırı videosu var, hergün belki 30 tane köpeğin içinden gelip geçerek gidiyorum asla böyle bir durumla karşılaşmadım, hatta konuşuyorum gelip geçerken onlarla gayet anlıyorlar köpekler herşeyi. Taş atarsan, hoşt huşt dersen, sopayla kovalarsan sevinecek hali yok hayvanların kendini savunacak o da bir şekilde

      Sil
  12. Bir insan ağzı olan dili olmayan zararsız bi canlıdan ne ister anlamıyorum. Benimde yem verdiğim sokak kedisi vardı onuda vurup yaralamışlar insanlara anlam vermek çok zor.

    YanıtlaSil
  13. Sanırım insan varoldukça kötülük hep olacak, ben de hiç anlayamıyorum ama bu böyle.Ama iyiki iyi insanlarda var.

    YanıtlaSil
  14. Eskiden polis jandarma sertti, şimdi insanlar kolayca her suçu işliyor. İnsan gibi davranmaları için sert tedbir mi almak gerekiyor illa. Mağdur değil suçludan yana kanunlar zaten.

    YanıtlaSil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad