Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

İncelikler yüzündendir

Painted, woman portrait


Bir de dünyanın etrafımızda döndüğünü düşündüğümüz zamanlar var.

Şimdiki kadar incelikli düşünemiyoruz tabi o zamanlarda..

Ve bu esnada biri her şeyin oluyor. 

Dönüş ekseni değişiyor bir anda dünyanın ya. 

Hiçbir şey oluyorsun.

Ve hiçbir şey acıtmıyor bu hiçlik kadar.

Sonra büyümekten midir? Nedir? Bir de yalnızlık ekleniyor bu hiçliğin üzerine..

Sokakta başka başka yüzler türüyor, adres değiştiriyor tanıdıklar.

İlk gençliğini uğurluyorsun yavaş yavaş otobüs garlarında yahut beyaz elbiselerle güle oynaya.

Sonra kalabalık olmayı öğreniyorsun yalnızlıktan mıdır nedir.

Ve birinin her şeyi oluyorsun.

Bir şey olamadan.

Her şey olmak acıtıyor şimdi de. 

İncelikler yüzündendir.

Biriktiriyorum /


Resim, paint, painting, painted,

 

Yorum Gönder

16 Yorumlar
  1. Güzel yazmışsınız, tebrikler:)

    YanıtlaSil
  2. Her şey incelikler yüzündendir. Ya da hassas, duyarlı, duygulu insanlar öyle düşünürler.
    Severek okudum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, ziyaretiniz için ayrıca teşekkürler :)

      Sil
  3. hepsini oluyoruzdur herhalde :)

    YanıtlaSil
  4. İlk gençliğini uğurluyorsun yavaş yavaş otobüs garlarında yahut beyaz elbiselerle güle oynaya. Sonra arıyor insan o gençliği.

    YanıtlaSil
  5. Buraya gelmeyi seviyorum. Ve Nedenini biliyorum. Kaleminize sağlık 🍒

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim çok mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
  7. Fakat çok güzel olmuş, bir de aklımda hep Sertap Erener'in İncelikler Yüzünden şarkısı çaldı okurken.

    YanıtlaSil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad