Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Gözlerimi kapattım

Porselen bebek, doll, portrait,

Gözlerimi kapattım ve baktığım yerde görmek istediklerimi düşündüm...

Koşulsuzca gülümsediğimiz,

eski zamanlardaymışçasına bir huzur hissettim.

Küçük bir tebessüm yerleşti dudağımın kıvrımına 

Ardından ruhumu huzursuz bir duygu sardı.

Korktum daha da yitirmekten birilerini.


Alıştığım yüzlerin kaybolmasından, etrafımdan.

Bir akşam gidip...

Ve bir sabah dönmeyecek olmalarından korktum.

Nefret ettim büyümüş olmaktan.

Özledim çocuk olmayı.

Babanemin kınalı parmaklarını

Dedemin öksürüğünü 

Büyüdüğünü göremediğim bir çocuğun gülen gözlerini

Bir başka şehrin kalabalığında kaybolan çocukluk arkadaşımı

Köpüğün kara gözlerini..


Tırnaklarını yiyen çilli kızı ve eski zamanları özledim.

Gözlerimi kapattım ve gülüşlerini gördüm.

Kimine hayattan şans

Kimine tanrıdan rahmet...

Gözlerimi açtım... 

Ve artık hiç büyümemeyi diledim. 



Biriktiriyorum /

Etiketler:

Yorum Gönder

6 Yorumlar
  1. Önemli olan biriktirdiğin güzellikleri ya da güzel insanları yitirdiğinde güzel anımsayıp yoluna devam edebilmektir. Yeni güzelliklere kapı açabilmektir belki de. O yüzden büyümekte korkmamalı insan...

    YanıtlaSil
  2. "Nefret ettim büyümüş olmaktan. / Özledim çocuk olmayı."

    Şu kısma kalbimi bıraktım.

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar.
    Eski zamanları özleyen satır aralarında ben de kayboldum. Bir daha hiç bulunmamak üzere kaybolmak güzel şey.
    Kaleminize, emeğinize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  4. ah evet evet özellikle çocukluğunu özlemeyen var mı acaba :)

    YanıtlaSil
  5. Babanemin kınalı parmaklarını. Dedemin öksürüğünü. Evet, ben de özledim.

    YanıtlaSil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad