Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Gece şiiri..



Beyaz evin bahçesinde sırt üstü uzanıp yıldızlara dokunduğumuz o gece,
Hepimiz aynı düşün peşinde dilekler tutmadık mı!
Yaşlı adam,kınalı parmaklı kadın ve duman rengi köpek uyurken.
Biz o evin bahçesinde güneşi görmedik mi!
Şimdi bir avuç toprak olmuş, bütün eski bayramlar .
Yaşlı adam,kınalı parmaklı kadın ve duman rengi köpek.
Yıldızlar sönmüş dün gece o evin üstünde. 
Ve sen hayata verdiğin tüm sözleri unutmuşsun çoktan.
Kafeslere koymuşsun bayramları.
Kardeşin küsmüş.
Beyaz ev.
Yaşlı adam...
Ve alıç ağacı.
Biriktiriyorum/
Etiketler:

Yorum Gönder

11 Yorumlar
  1. En çok şurayı sevdim. "Yıldızlar sönmüş dün gece o evin üstünde." Hüzünlü bir şiirdi, kalemine sağlık.
    Görseldeki manga mı? O göz bantlı çocuk kim? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Tokyo ghoulden kaneki-ken

      Sil
    2. Ona benzetmiştim biraz, animede daha farklı görünüyordu sanki. :) Az izleyip bırakmıştım gerçi.

      Sil
  2. Şiir yazmayı beceremiyorum, yazanlara imreniyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizin yazılarınıza imreniyorum :)

      Sil
  3. hüzünlü, nostaljikli :)

    YanıtlaSil
  4. Bayram öncesi anlamlı bir şiir olmuş, eski bayram günlerine göz gezdirdim düşüncelerimde...

    YanıtlaSil
  5. Güzel şiirlerin altına bir şey yazasım gelmez hiç, büyüsü bozuluyor gibi oluyor. Ama sesimi çıkarmadan da gidemeyeceğim. Kocaman kalp.

    YanıtlaSil
  6. "Yaşlı adam,kınalı parmaklı kadın ve duman rengi köpek uyurken.
    Biz o evin bahçesinde güneşi görmedik mi!
    Şimdi bir avuç toprak olmuş, bütün eski bayramlar."

    Tam da bayram yaklaşırken hüzünlü bayram reklamlarını izlemiş gibi bi hale girdim.

    Çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  7. Bütün eski bayramlar toprak olmuş. Çok beğendim

    YanıtlaSil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad