Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Tütsü yakmak

Biraz da tütsü yakmaktan bahsedelim.Tütsülemek aslında çok eski bir kızılderili ruhani ritueli,ancak zaman içinde farklı kültürlerde farklı otlar yakılarak kullanılmış adaçayı,defne yaprağı gibi,bütün dinlerde az çok yeri var,kötü kokuların giderilmesi,ibadethanelerin güzel kokması,cenazelerden sonra,kötü ruhları ve enerjileri uzaklaştırmak,ruhu arındırmak gibi amaçlarla yüzyıllar boyu türlü şekillerde kullanılmış..Günümüzde en çok enerji temizlemekte kullanılıyor,stresi azaltıcı etkisi olduğu biliniyor.Hoş kokuları ile ruh halimizi iyileştirdiği de inkar edilemez tabi,nazar ve negatif enerjileri yok etmek içinde kullanılıyor.Ben seviyorum bu küçük ritüeli yaydığı kokuyu dumanında taşlarımı temizlemeyi,ve hissettirdiği iç ferahlığını,hatta şuan yakasım geldi bir tane,acaba hangi tütsülüğüme takıp yaksam onlarca olunca seçmesi zor :) 



Ceramic ideas, eye, evileye, nazarboncuğu, nazarlık, göz




Göz, eye, seramik, hava ilr kuruyan kil




Çubuk tütsü, pozitifenerji, göz, seramikgöz, ceramic eye

 

Yorum Gönder

10 Yorumlar
  1. Tütsü kokusunu hep sevmişimdir :)

    YanıtlaSil
  2. Tütsüyle ilgili çok güzel paylaşımların vardı, çeşitleri ve hangi ruh durumlarına iyi geldiğini merak ediyorum. Tavsiyelerine göre alıp yakabilirim evde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de henüz o kadar hakim değilim ama araştırıyorum,farklı kokulu bir şeyler almak istiyorum biraz.

      Sil
  3. tütsüyü ders çalışırken yakardım hep tuhaf bir etki yapıyor bende o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dinginlik hissi veriyor sanki,huzurlu oluyorum ben genelde

      Sil
  4. Sandal ağacını ççok seviyorum ben..şimdilerde de kızım sardı tütsülere
    Ulu manitu :-)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sandal ağacı hiç denemedim deneyeceğim :) Ulu manituya selam :))

      Sil
  5. Tütsüyü eskiden daha çok şimdilerde daha az kullansam da ortama farklı bir hava kattığı için severim bir de böyle çubuk değil de farklı olanları da görmüştüm yoğun bir dumanı olur ve özel kaplarda şelale misali süzülüp gidiyordu 🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konik tütsüler var bir de evet,almadım hiç ama alıcam sanırım, dumanın süzülüp gidebileceği farklı bir sistem bulabilirsem,piyasadakilerden farklı bir şeyler, kilden seri üretim yapmayı bile düşünüyorum

      Sil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad