Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Kendine sor

people,insan,kişi,kişisel gelişim,kişisel,

 
Soru cümlelerini neden hep başkalarına yöneltiyoruz?
Onları daha iyi tanıyıp, anlamak için mi? 
Aslında kendimize de sorular sormamız gerekmez mi?

Nasılsın?

Nasılım diye kendine sormayı da  hatırmalı insan.

Diğerlerini anlamaya çalışırken kendimize kör, sağır oluyoruz çok zaman,hayatın gürültüsünden duyamıyoruz belki içimizdeki sesi. Diğerlerinin bizim için seçtiği rollere bürünüp göremiyoruz belki kendimizi. 

Mutlu musun?
Mutlu muyum?

Beni seviyor musun?
Kendimi seviyor muyum?

Ne istiyorsun?
Ne istiyorum?

Hep birlikte kendimize bir soru soralım ister misiniz?.
Biraz da kendimizi anlamak adına... 

Şimdi kendine sor,

KİMSİN? 

Adın, soyadın dışında. Mesleğin ya da toplumun sana biçtiği rollerin dışında, özünde sen kimsin? 
Hadi soralım kendimize şimdi... 
Biz kimiz? 

Yorum Gönder

8 Yorumlar
  1. kendini sevmeyen çatlar yaaa :)

    YanıtlaSil
  2. Gün boyu oğluma bu soruyu o kadar çok soruyorum ki... Kendimi unutuyorum ama. Dediğin gibi hayatın hızından, yapılması gereken işlerden unutuyoruz bu önemli noktayı. Hatırlamalı!
    Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet zaman zaman kendi içimize de dönmeliyiz,bir arzusu isteği var mı sormak lazım :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Merhaba :) Profil ismi olmadığından nasıl hitap edeyim bilemedim ama

      Sil
  4. Bunca kişisel gelişimin kitabının tek amacı işte bu soruyu sormak kendimize. Ben hala bu sorunun cevabını tam olarak bulabilmiş değilim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürekli bir değişim içinde olduğumuz için olabilir belki,3 sene önceki ben ile şuan olduğum kişi birbirinden çok çok farklı bana göre mesela

      Sil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad