Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Parti Evi

Ekin'e yeni yıl için bir kaç minik sürpriz yapmak istemiştim, başta bir iki tane minyatür parti hayvanı yapayım diye düşündüm. Çok seviyor figür oyuncakları, daha önce peppa pig ailesi yapmıştım,hala oynuyor onlarla ve çokta kıymet veriyor dünya kadar oyuncağı olmasına rağmen, sanırım onların kendisine özel olduğunun farkında.
Parti hayvanları bir iki derken dört oldular, sonra Olaf'lar geldi. Kurabiye adam ve hediye paketleri, süslemeler, çam ağacı derken bunları yerleştirmemiz gereken bir ev yapmak şart oldu tabi. Ev yapmak için bir kaç alternatif şey denedim, evde hali hazırda bulunan kutulardan falan, en uzun ömürlüsünün bu ahşap kutu olacağına karar verdim,duvar kağıdı için yapışkanlı kağıda çıktı aldık kızımla.Parke de yapıcaktık sonradan bu şekilde daha güzel durduğuna karar verdik.Sonra kutunun etrafına led ışık takmak geldi aklıma gece lambası olarak kullanır diye düşündüm, ve hediyemizi sunarken daha güzel ışıltılı görünür dedim. Işıklarımızı da takınca nihayet parti evimiz bitti. 
Ve sonunda en sevdiğim kısma geldik, sürprizi Ekin'le buluşturma anına o anlarda yüzündeki mutluluk benim için dünyaya değer. Hava henüz kararmak üzereydi ışıkları açmamıştık.Ekin bir diğer odaya gittiğinde salonda sehpanın üzerine yerleştirip ışıklarını yaktık.İçeri girip ışıklı birşey görünce koşarak geldi, onun kimin olduğunu nereden geldiğini anlayamadı tabi önce,kendisinin olduğunu öğrenince çok mutlu oldu, tabi ben ondan daha mutlu :) 
Bu arada figürler smarta hava ile kuruyan kil. Polimer kil de kullanabilirsiniz siz tabiki, fırınlama olmadığı ve polimer kile çok benzeyen bir dokusu olduğu için benim işime geliyor smarta kullanmak küçük figürler için. 


Doll house, bebek evi, minyatür hayvan, miniature animal



Christmas room, animal house, miniature animal, minyatür hayvan, olaf,


Minyatür tavşan, tavşan, clay rabbit,arr doll, christmas



Minyatür hayvan, figür oyuncak, mouse, fare, art clay



Fil, elephant, minyatür fil, minyatür hayvan, miniature animal



 





Minyatür, house, miniature house, minyatür ev, bebek evi, led ışık, lamba, gece lambası


Yorum Gönder

6 Yorumlar
  1. Emeğinize sağlık harika görünüyor. El emeği ürünler en güzel hediyedir bence. :)

    YanıtlaSil
  2. Müthiş görünüyor. Harika.. emek verilen herşey güzeldir.

    YanıtlaSil
  3. Polimer kili duymuştum ama muadili smartayı bilmiyordum. Figürler çok güzel olmuş, parti evi de öyle. Emeklerinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Smarta henüz çok yeni çıktı sayılır,beğenmenize sevindim çok teşekkür ederim :)

      Sil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad