Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Adımız miskindir bizim

Her sabah kendime bir uyanma müziği seçerim,bu sabah bunu seçtim MFÖ "Adımız miskindir bizim".

Sözleri Yunus Emre'ye aitmiş,hiç bilmiyordum.







Biz kimseye kin tutmayız
Ağyar bile dosttur bize
Nerde ıssızlık varise
Mahalleyi şardır bize

Adımız miskindir bizim
Düşmanımız kindir bizim
Biz kimseye kin tutmayız
Cümle alem birdir bize

Dünya haramdır hamlara
Lakin helaldir haslara
İçinde sevgi olmayan
O dünya murdardır bize

Yunus eydür ya hak deriz
Hakkı cemalde ararız
Dergahına yüz süreriz
O gülü gülzardır bize




Yorum Gönder

11 Yorumlar
  1. eveeet doğru hıhıms :) ben de sana bir mfö şarkısı diyim, bazen :)

    YanıtlaSil
  2. Severim MFÖ. Son zamanlarda Mazhar Alanson’a bir gıcığım ama:) İyi geldi. Teşekkürler. Sevgiler…

    YanıtlaSil
  3. Bazen ben de gıcık oluyorum birilerine boykot ediyorum falan,normal ülkemizde böyle şeyler,Mazhar Alanson ile ilgili gündemi kaçırmışım ama

    YanıtlaSil
  4. Bende yeni öğrendim müzikte güzel olmuş kulağa hoş geliyor teşekkürler ✏️🙂

    YanıtlaSil
  5. Harika bir müzik bilmiyordum.🍒

    YanıtlaSil
  6. Ben de bilmiyordum. Sayende dinledim şarkıyı.

    YanıtlaSil
  7. Buselik makamına evet çok güzel şarkıdır. İnanç herkesin kendi iç meselesidir beni pek te ilgilendirmez açıkçası,inanıyormuş, inanmıyormuş.

    YanıtlaSil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad