Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Geyik heykeli

geyik heykeli,heykel,geyik,sculpture


 Öncelikle bir kaç kat oluklu kartonu birbirine yapıştırarak heykelimizin altına bir kaide oluşturmak lazım, telden yaptığımız iskeleti alüminyum folyo ile kaplamak gerekiyor,istediğiz forma uygun şekilde.İskeleti soğuk silikon ile kartona yapıştırıp,kil ile kaplamak gerekiyor.Ben bu aşama için fimonun hava ile kuruyan versiyonunu seçtim,ve oldukça zorlandım. Kururken aşırı çatlamalar oldu, bazı yerler özellikle bacakları kısım kısım döküldü.Tutkallı bir karışım yapıp tamamını bununla kapladım fırça yardımı ile..Genelde gece çalıştığım için, sabah uyandığımda kurumuştu.Sabah ilk iş olarak daha önceden kullanıp sonuçlarına güvendiğim bir malzeme olan smarta ile kapladım kötü durumda olan kısımları. Keşke baştan bildiğim bir malzeme ile yapsaydım tabiki,neyseki sonuç olarak kurtarılmış oldu geyiğimiz.Çok profesyonel bir çalışma olduğunu söylemem tabiki ancak deneme yanılma yoluyla ilermeyi seviyorum ben şahsen,işin teknikten çok pratik kısmı ilgimi çekiyor diyelim ya da. Tabiki bir takım dersler ve kurslarla donanımlanmak iyi birşey ancak daha önce de söylediğim gibi kendi başıma çözümleyerek ilerlemenin ya da kendi tekniklerimi geliştirmenin çalışmalarımı daha özgün kılacağını düşünüyorum.

geyik,heykel,sculpture,

Smarta ile onarılmış boyasız halinden bir görsel..

En son boyalı hali de altta


geyik,geyik heykeli,sculpture




heykel,sculpture,geyik heykeli




sculpture,geyik heykeli


 


heykel,geyik


Yorum Gönder

9 Yorumlar
  1. Çok beğendim.. zorlu bir süreçten sonra bu güzele ulaşmak ne kadar keyfi vermiştir. İzlemesi bana çok keyif verdi. Elinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim,ziyaretiniz için ayrıca teşekkürler :)

      Sil
  2. Geyik heykelinin çok asil bir duruşu var, hoşuma gitti bu çalışman. Çocukken oynamak için killi toprak arayışım aklıma geldi, okuldan mı istemişlerdi hatırlamıyorum ama killi topraktan bir şeyler yaptığımı hatırlıyorum... Emeklerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim,çatlamasaydı daha güzel olabilirdi bacakları özellikle.Çocukken ben de çok oynardım hamurla çamurla :)

      Sil
  3. Çok güzel olmuş elinize ve emeğinize sağlık güzel bir aktivite tebrikler 🙂✏️

    YanıtlaSil
  4. ooooo altın geyik ooooo :)

    YanıtlaSil
  5. Deneme yanılma yoluyla öğrenmek çok güzel bence de.

    YanıtlaSil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad