Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Peki hangi boyaları tercih ediyorum?

Das hava ile kuruyan kil ile çalıştım, kışın ısıtıcının üzerinde arada bir ters çevirerek birkaç saatte kuruttum oda sıcaklığında biraz daha uzun sürüyor kuruması,ben beklemeyi pek sevmediğimden.Daha doğrusu bir an önce boyama aşamasına geçmek için.Peki hangi boyaları tercih ediyorum? 
Genelde rich, cadence akrilik ve multi boyalarını tercih ediyorum, akriliğin örtücü olmasını seviyorum, multi boyalarınsa her yüzeye uyum sağlaması ve dayanıklı oluşu öncelikli tercih sebebim.Her an  en alakasız şeyleri boyama isteğinde olan biri için biçilmiş kaftan yani multi boyalar. Örtücülük anlamında cadence'in biraz daha iyi olduğunu düşünüyorum. Mobilya boyarkende aynı şekilde koyu renk bir mobilyayı açık renge boyadığımda diğerine oranla daha örtücü olduğunu ilk katı boyarken bile gözlemleyebiliyorum.Vernik seçimimse bu tür objelerde gloss vernikten yana, kuruduktan sonra ışıl ışıl bir görüntü olmasını seviyorum.Ancak mobilyalarda mat vernik kullanıyorum. 

göz tütsülük, eye, göz, ceramic eye, ceramic, seramik göz,



Göz, eye, seramik göz, air dry clay, clay, eye clay, kil, seramik modelleri, seramik hamuru,


Göz, eye, seramik çalışmaları, tütsülük, seramik, elyapımı, ceramic,


Yorum Gönder

2 Yorumlar
  1. Bir aralar amatörce boya işlerine bulaşmıştım. Hala biraz boya var (bak yazarken düşündüm de kurumuşlardır belki. Epeydir elime almadım) Seninkiler kadar canlı ve güzel işler değildi tabi ki...

    YanıtlaSil
  2. Bekleyince kuruyabiliyorlar evet,geçenlerde bir arkadaşım ben kullanmıyorum diye bir poşet ahşap boyası getirdi,çoğunun kuruğunu farkettik.Olur mu her çalışma kendine özgüdür.

    YanıtlaSil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad