Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Geyik saksı


seramik örnekleri,seramik,ceramic,animal,geyik,saksı,saksı modelleri,seramik modelleri



Bu geyik saksı'mızı öncesinde takı tabağı, tütsülük, mumluk gibi düşünmüştüm. Sonra Ekincik bunu sever diye düşünüp, içine minik bir skulent ektim.Kendi sorumluluğunda bir canlısı olsun, onu sulayıp büyümesini gözlemlesin istedim. 

Smarta ile minik birkaç obje yaptım. Kuş evi ve tavşan aslında.Daha önce skulentli minyatür bir bahçe paylaşmıştım.Kardeşim yani Ekinin annesi için yapmıştım. Tabi orada daha fazla figür var, daha büyük olduğu için. Ekincik oradaki figürlerin hepsini alıp kendi saksısına sığdırmaya çalışmış üst üste tabi, tahmin ettiğimiz gibi:)


skulent saksısı,skulent,minyatür bahçe,saksı,seramik saksı,ceramic,seramik modelleri



saksı,skulent,seramik saksı,geyik saksı

 

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Below Post Ad

Bottom Ad