Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Fimo hava ile kuruyan kil

Hani şu kururken çatlayıp dökülen geyik heykelinden artan, fimo hava ile kuruyan kil ile ne yaparım diye kıvranırken, pinterestte bu tütsülüğü gördüm bakarak yaptım aynısını, belki birebir aynısını yapmak hoş olmadı tabi. Ancak kil tütsülüklerin başlangıç çalışması oldu kendisi, sonra daha iyi bir malzeme araştırmaya başlayıp das kili buldum. Bundan sonra yaptığım çalışmalar tamamen özgün biliyorsunuz, ilk yaptığım gözleri de yakında paylaşırım. Basic seri olarak adlandırıyorum kendimce onları. Boyamaları daha sade olan ilk seri ürünler. 


Fimo air dry, hava ile kuruyan kil, kalp, yüz, face, tütsülük, seramik tütsülük, kil, clay, art clay,



Fimo airdry clay, seramik hamuru, seramik tütsülük, kalp, heart, face, yüz


Yorum Gönder

1 Yorumlar
  1. Fırında pişeni baya kalitelidir fimonun ancak son yıllarda renk yelpazesi biraz dar,hava ile kuruyanını pek sevmedim ben çatlayıp döküldü çok.Ziyaretinize ayrıca teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad