Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Taş tozu kelebek

Oldum olası kalıpla yapılan işlerden pek hazzetmem, kolaya kaçmak gibi gelir, kalıba dök,kurut,çıkart ben yaptım de, bir de hepsi birbirinin aynı hiç bir özgün tarafı yokmuş gibi.Ancak seri üretim yapan biri için hiç te kolay olmadığını öğrendim bu işin,kalıplara alçı, taş tozu vs döküp ham obje üreten bir   atölyeye gittim geçen yıl eski dükkan komşumun vasıtasıyla.İşi devralmak istermiyim diye aslında, yerinde gördükten sonra arkama bakmadan uzaklaştım tabi.3+1 dairenin bütün odalarında kocaman masalar, üzerlerinde kurumayı bekleyen onlarca kalıp, duvarın birinde soğuk hava üfleyen bir fan diğer tarafta ısıtıcı, aynı anda karşılıklı çalışıyor.Sağlıklı kurumaları içinmiş.Kendi kalıplarını, slikon kalıp malzemesiyle kendileri yapıyorlar falan, ortalık toz duman. Epey zor ve meşakkatli bir işmiş yani sonuç olarak.
Bu taş tozu kelebeği de onlar hediye etmişlerdi, uzunca bir zaman durdu,sonra kriz anlarımdan birinde önce üzerine epoksi döktüm biraz sağlam ve pürüzsüz olsun diye, sonra da boyadım.Fena da olmadı sanki.. 



kelebek, butterfly, taş tozu, alçı, kalıp, slikon kalıp, ham obje




Kelebek, butterfly, painting, painted, epoksi, slikon kalıp, ham obje




Kalıp, slikon kalıp, hobi, ham obje

 

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Below Post Ad

Bottom Ad