Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Papermache animal head

En sevdiğim teknik diyebilirim, çünkü bir nevi yoktan var etmek gibi birşey bu, eski kağıt ve gazeteler, pet şişeler, atık kartonlar,plastik bardaklar aklınıza gelecek bir sürü atık malzemeden yararlanabilirsiniz.Çöpten var etmek olayı diyebiliriz.Evet gelelim bu zürafa dostumuzun hikayesine boynu ıce tea şişesinden yapıldı, kafası cola şişesi ve plastik bardak karışımı, tabi alüminyum folyo ve kağıt bant ile şekillendirildi biraz.En uğraştırıcı kısmı boyamak bana göre, çünkü biraz fazlaca uğraşıyorum bu kısımla. Çünkü beğenmiyorum bozuyorum tekrar yapıyorum derken baya bi zaman alıyor.Aslında ben bunu aylar sonra bile yapıyorum bazı çalışmalara üzerinde yeniden çalışıp daha iyi bir şeye dönüştürme çabam var nedense..












Yorum Gönder

2 Yorumlar
  1. merhaba,sizi takip ediyorum çok güzel olmuş bu çalışmamızda diğerleri gibi.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim,beğenmenize sevindim:)

    YanıtlaSil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad