Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Kapı

Sevgili öğretmenimden azar işitip bohem bir şeyler yapmaya karar verdikten sonra, Bohemian Cafe için çok sade kalacağını düşündüm,çıktı alıp eksik tekniğimle dekupaj yapıştırmaya çalışmıştım.Sonrasında üzerindeki görüntüyü düzeltmek için rölyef pasta ile desenler yaptım rastgele yerlerine, üzerine de kelebek çizdim.Öğretmen beğendi :)

 

ahşap kapı,kapı boyama,yenileme,dekopaj,dekupaj


kelebek,butterfly,kapı,door,painted,rölyef,



wing,wings,butterfly wing,kapı,door,desen,kabartma desen




butterfly wings,kelebek,kanat,wing,wings,kapı,door  painted,kapı boyama,




ankara kalesi,kale evi,kelebek,kapı,butterfly,door


Yorum Gönder

4 Yorumlar
  1. Yanıtlar
    1. Çok sevindim beğenmenize,ziyaretiniz için ayrıca teşekkürler :)

      Sil
  2. Kapının ana rengi ve üzerindeki kelebek deseni muhteşem,hazır baskı uygulanmış sanki o denli başarılı bir el emeği var tebrik ederim🧡

    YanıtlaSil
  3. Beğenmenize çok mutlu oldum ,çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad