Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Yeni Çalışmalar

 Bu hafta hep çalıştım, biriken işler yeni çalışmalar derken buraya da uğrayamadım pek.Hatta yorumlarım birikti, iadei ziyaretler yapmam lazım onlara da vakit bulamadım.Hımm bir de nihayet kitap okumaya başladım sonunda. Sevgili Handan'ın bloğunda tanıttığı çok merak ettiğim kitabı aldım. Magda Szabo "Kapı" henüz yeni başladım okumaya, yazarın dilini sevdim. Bir kaç güne bitiririm diye düşünüyorum uykusuz gecelerimde :) 





Yıllardır bir düzelip bir bozulan uyku düzenim işte bu sefer düzeldi derken yine bozuldu bu sıralar.Sabah 5 ten 6 dan önce uyuyamaz oldum yine.Haliyle günün yarısı da kaçmış oluyor ben uyanıncaya kadar.Hani zaten oldum olası gece insanıyım ama bu kadarı fazla sanki. Gün doğarken uyunmaz ki.. 

Neyse biz gelelim yeni çalışmalara, ne zamandır denemek isteğim bir şeyi denedim.Ağaç dalları ve yapraklar ile kile baskı yaptım.Sonuçları sevdim sayılır,yapraklar daha kalın ve dokulu olmalıymış tabi o yüzden ben sadece çam ağacından kopardığım minik parçayla devam ettim. Hatta yeni benzer bir fikir bile buldum, malzemeleri tamamlayıp acil denemek istiyorum onu da.





Tabi yine işin en zor kısmı fotoğraf çekmekti, bir türlü doğru ışığı yakalayamak düzenlemelerle uğraşmak vs..vs...Epey sıkıcı. Fotoğraf kabini yapmam gerekiyor acilen ve ben buna çok üşeniyorum. 





Bir de tütsü serisi var bu grubun onu da başka bir posta sakladım. 



















Yorum Gönder

9 Yorumlar
  1. Ben görmüştüm, yaprak kullanman çok iyi olmuş, doğal görünüyorlar. Renklerinden ötürü en çok sondan bir öncekini sevdim. Sanki gecenin ardından aydınlamaya başlayan gökyüzü gibi olmuş. :)) Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Çalışmana bayıldımmm:))) Eline, emeğine sağlık:))) Özellikle ilk resimdeki tonlamalar bence mükemmel olmuş, hepsi birbirinden güzel:))) Kitabı bilmiyordum, şimdi senden gördüm:)))

    YanıtlaSil
  3. Ürün fotoğrafçılığı çok zor değil ama kolayda sayılmaz.. Gerçek olan ise yaptıklarınıza bambaşka bir görünüm katacağı:)

    YanıtlaSil
  4. Baskılar çok güzel görünüyor. Özellikle sondan bir öncekine hayran kaldım.

    Bu arada uyku düzensizliği kadar kötü bir şey yok. Düzeltebilmek o kadar zor ki, uzun zamandır düzeltmeyi başaramadım kendi adıma. Umarım siz de yeniden başarırsınız.

    YanıtlaSil
  5. Ayy en baştaki de çok güzel ama şu ortadaki mavi kayık tabağımsı olana düştüm galiba. :D

    YanıtlaSil
  6. eline sağlık :) szabo ivit iyidir :)

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar.
    Kile baskı yapmak nasıl bir işlem hiç bilgim yok. Elinize, emeğinize sağlık, baskılar çok güzel görünüyorlar.
    Uyku düzenine gelince;eşim ve benim de uyku düzenimiz bozuldu. Biz bu aralar çok yoğun çalışıyoruz ve biraz da yaşlılıktan kaynaklanan sıkıntılar da olunca uykuyu tümden kaybettik. Bir insanın uykusu olup da uyuyaması kadar kötü bir durum yok. Size sağlık, sıhhat, afiyetler dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  8. Bayıldım ben bu yaprak baskılara

    YanıtlaSil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad