Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Yaşanmamışlığını bir insan yüzünün

Ayrılık, yaşanmışlık, ölüm, insan, yüz




Saatin kaç olduğunu, 

Ya da ayın kaçı.. 

Bugün günlerden ne olduğunu pek önemsememek.

Ve yorgunluğunun üzerine eklemek, yaşanmamışlığını bir insan yüzünün.

Vazgeçmek ihtimallerden.

Yaşamayı nefes alıp, su içmekten ibaret saymak.

Vazgeçmek gelebilme ihtimalinden senin.

Ve vazgeçmek sevebilme ihtimalimden eskisi kadar.

Ve artık korkmamak karda dışarı çıkmaktan.

Korkmamak yalnızlıktan...

Karanlıktan.

Kalbinin üşümemesi eskisi kadar.

Ve yorgunluğunun üzerine eklemek ölümü. 


Susmayı öğrenmek öfkeni.

Alışmak yalanlara.

İçinden küfretmeyi bırakmak artık hayata.

Artık savaşmamak hiçbir zafer için.

Yaşamayı uyuyup, uyanmaktan ibaret saymak.

Ve yorgunluğunun üzerine eklemek yaşanmamışlığını bir insan yüzünün.

Yaşanmamışlığının üzerine  ölümü!


Biriktiriyorum/

Yorum Gönder

17 Yorumlar
  1. Mükemmel mısralar bunlar :)

    YanıtlaSil
  2. Çok etkileyici mısralar, içini döküyorsun gibi hissediyorum. Her şey gönlünce olsun, kalemine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet içimi dökmüşüm bir zamanlar, beğenmene sevindim, iyi dileklerin için ayrıca teşekkür ederim :F

      Sil
  3. pekiii :) bişey dicem bu şiirlerin altına yazdığın tarihleri de koysanaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir çoğunun tarihini ben de bilmiyorum sanırım, hiç tarih atmıyorum. Bazılarını telefonun notlarından yazmıştım belki orada vardır tarih :)

      Sil
  4. Beğenmene sevindim teşekkür ederim yorumun için :F

    YanıtlaSil
  5. Ah o yaşanmamışlıklar..

    YanıtlaSil
  6. Ahh umarım çıkar, çok uzun bir yol aslında bu.. Şiirler ve resimlerin içi içe geçtiği bir projem var aslında, bazı resimlerin kendi şiirleri var, ismi "şiirler geçer resimlerin içinden" diye düşünüyorum ama Biriktiriyorum/ da olabilir

    YanıtlaSil
  7. "Ve vazgeçmek sevebilme ihtimalimden eskisi kadar" şuna kalbimi bıraktım. Hayatta vazçgeçemem dediğim ne varsa zamanla bu mısradaki gibi bir his geldi yerine. ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman içinde duygularımız, frekansımız, her şey değişiyor, an geliyor üzüldüğümüz şeylere aa ben buna mı üzülmüşüm diyebiliyoruz.

      Sil
  8. Şiirin çok güzel, yazıp içini döküp tüketmeli bu duyguları. Esenliğe, güneşe ulaşmak için...

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel cümleler:))) İlk satırlarda kendimi buldum:))) Kaleminize sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Kendinizi daha mutlu satırlarda bulmanız dileğiyle o zaman :F

      Sil
  10. Duygu dolu harika mısralar..❤️

    YanıtlaSil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad