Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Mantar tütsülük

Bu haftanın tamamlanan son mahsullerini de şuraya bırakıp, çalışmaya döneyim..Boyanacak onlarca büyüklü, küçüklü gözlerim var çünkü. Şu bahsettiğim duvar gözlerini bir an önce bitirip onlarcasını duvara asma telaşındayım. Hatta bu defa biraz abartmış olmalıyım ne kadar sürede boyanır bilemiyorum.. 



Seramik modelleri, ceramic ideas, fairy, fairycore, aesthetıc, grunge




Tütsülük, tütsülük modelleri, seramik çalışmaları, seramik çalışmaları, seramik tütsülük






El yapımı, handmade, tütsülük, seramik fikirleri, seramik modelleri, ceramic ideas


 

Yorum Gönder

9 Yorumlar
  1. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, kaç gün oldu bitiremedim :)

      Sil
  2. Eline sağlık, çok hoş görünüyor. :))

    YanıtlaSil
  3. Mantardan tütsülük fikri çok tatlış olmuş. :)

    YanıtlaSil
  4. Bir önceki postta görmüş ve çok hoşuma gitmişti mantarlar. Ayrı bir yayını hak edecek güzellikte bu tütsüler. Emeklerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada kaynayıp gitsinler istemedim :) Beğenmene sevindim :F

      Sil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad