Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Kil çalışmaları

Bu hafta üzerimde bir keyifsizlik, miskinlik var. Canım hiçbir şey yapmak istemedi.Belli belirsiz hüzünlendim ne olduğunu bilmediğim bir şeylere sebepsiz.Ay tutulması falan mı var acaba yakınlarda dedim hiçbir şeye bağlayamayınca hüznümü.

Ufak tefek bir şeyler yapıp boyadım kilden bir kaç parça, aslında çok daha fazlasını hedefliyordum.Bu mevsimde tam anlamıyla kuruması da biraz zaman alıyor onu farkettim. Kışın ısıtıcının üzerinde bir kaç saatte kurutup boyuyordum, şimdi neredeyse ikinci günün akşamına ancak kurudular açık alanda.Yine en keyifli kısım boyama kısmıydı tabi.Bazılarını baya beğendim şimdilik , iki gün sonra kusur bulmazsam yani..


Evileye, göz, eye, ceramic eye, ceramic



Ne zamandır yapmayı düşündüğüm duvar gözleri serisinin ilk parçalarını da yapmış oldum. 


Göz tütsülük, seramik fikirleri, tütsülük modelleri, seramik çalışmaları




Nazarlık, ceramic, seramik, seramik, elyapımı, handmade, göz




Nazar boncuğu, nazar, nazarlık, hediye, hediyelik eşya, hediyelik, seramik göz




Hava ile kuruyan kil, clay, handmade, elyapımı, crafts




Seramik tütsülük, seramik hamuru, ceramic,ceramic ideas,




Boho, tütsülük, meditasyon, enerji, pozitifenerji, yoga,




Tütsü, pozitifenerji, meditasyon, yoga, pozitifenerji, göz, seramikgöz, tütsülük


Yorum Gönder

16 Yorumlar
  1. Ben de bugün çok keyifsizim. Nedeni belli ama elimden bir şey gelmiyor maalesef. Biraz yazı yazarak kafamı dağıtmaya çalıştım ama bugün kötü bir gün geçiriyorum. Bazen o içimizdeki sıkıntı gitmek bilmiyor.
    Çok güzel olmuş çalışmalarınız, emeğinize sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım çabucak düzelir keyfin,bazen biraz akışa bırakmak gerekebilir bir şeyleri, çok fazla düşünüp kendine yük etmemek lazım.Böyle zamanlarda hep yarın daha iyi olacak diye düşünüyorum ben, ya da en azından dünkü kadar üzmeyecek.Güzel bir gün olsun bugün, sıkıntıların uçup gitsin :F

      Sil
  2. bugünlerde nem ve sıcak çok ondandır. bu hafta gözükmüyorsun bloglarda eveet :) geçer geçer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında girip okuyorum biraz ama pek yorum bırakmadım evet, senin kelime oyununu en az 3 kez ziyarete geldim, sonuncuda yorum bıraktım, yorumum spama düşmüş sanırım, diğer yorumlarımı gördüm ama o yayınlanmamıştı :)

      Sil
  3. Bi an önce geçer umarım, evet bir şeylerle uğraşmak iyi gelebilir. Beğenmene sevindim teşekkür ederim yorumun için :)

    YanıtlaSil
  4. Ortalarda görünmeyince var bir şey hayırlısı olsun demiştim. Bu sıkıntıyı kısa zamanda üzerinden atarsın inşallah. Kil yazın daha çabuk kurumaz mı diye düşünürken ısıtıcı aklıma gelmemişti. İşi hızlandırmak için ısınmış ütünün üzerine koysan ara ara yada fön... Ama çatlatır sanırım. Yeni projeye başlamana sevindim çok güzeller. :)
    Tütsü alacaktım bak aklımdan çıkmııış :)

    YanıtlaSil
  5. Sebepsiz yere böyle geçti bu haftam yani hep bir isteksizlik keyifsizlikle. Evet ben de yazın güneşte daha çabuk kurur diye düşünüyordum tam tersi kurumuyor, belki havanın nemli olmasının da etkisi vardır.Tütsü ben de çok seviyorum hatta şuan bi tane yakasım geldi, enerjisi temizlensin evin :)

    YanıtlaSil
  6. Bunaltıcı bir sıcak var hocam :)

    YanıtlaSil
  7. Ayy çok güzeller beğendim. :) Gözlere ayrı bayıldım.

    YanıtlaSil
  8. Ankara'da olsan iki saatte kururdu:)))burası kuru sıcak çünkü, elin sağlık yine çok şirinler :) ben gençken de hamurdan çiçek yapmak çok popülerdi yani 74'lü yıllar...ben yapmadım hiç de rahmetli dayımın kızı yapardı. İnsanların hobileri olması çok güzel. Sevgilerimle
    Not: Ayta mı, Aytaç mı? Yanlış yapmayayım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankaradayım zaten :) Hobiler olmadan yaşanmıyor,en azından benim için böyle. Aytaç :) teşekkürler yorum için

      Sil
  9. Yorumumu yayınlaya bastım bir hata oldu dedi:( o kadar da uzun yazmıştım:( eline sağlık canım, kuru, sıcak iklim olsa çabucak kururdu yazmıştım Ankara öyle:))sevgiler

    YanıtlaSil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad