Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Dekopaj

 

Dekopaj, boyama, tilki, fox



Ertelediğim işleri tamamlamanın zamanı geldi artık, kardeşimin eski tepsisi epeydir duruyordu.Ne zaman boyarsın diyordu.Daha önce dekopaj yapılmış üzerine, epeyce eskimiş yıpranmıştı resim.Önce onu çıkartmak gerekti zımparayla olmadı, cif ve bulaşık süngeri ile yıkayarak çıkarttım. Boyasını Ekin ile birlikte yaptık hatta ilk katı tamamen Ekin boyadı. Dantel rengi kullandık.Ekin rulo ile ilk defa boyama yaptı, baya sevdi ruloyu oldukça keyifliydi, başka birşeyler daha boyamak istedi bitirince, hatta yeni renklere geçmek istedi. Mdf suplalar geldi aklıma onları verdim neyseki tepsi üzerinde başka renkler denemekten vazgeçti öyle olunca. Sonrasında tırnaklarına kadar boya olduğu için el yıkama faslına geçtik kendi yıkamak istediğinden işimiz epeyce uzun sürüyor,ama bizim en eğlendiğimiz kısım bu sanırım.


Ahşap tepsi, boyama, painted, painting,


Hikayesi şu, Datçada boya yaptığımız günlerden birinde ben tesadüfen onun 2 yaşındayken falan dışarda bir yerde yemek yerken duyup çok sevdiği bir şarkıyı ıslıkla çalmıştım bilmeden. Bir anda oynamaya başlamıştı, bir taraftan el yıkıyor bir taraftan oynuyordu çok eğlenmiştik. Sonradan annesi aa bu köftecinin şarkısı dedi. Aşkın Kanunu yani :) Köftecinin şarkısını aç köftecinin şarkısını aç diye dolanıyordu zira bir zamanlar.Sonra el yıkarken ıslıkla o şarkıyı çalıp eğlenmek rutimiz oldu teyze yeğen işte.

Dekopaj için resim seçip yapıştırdık sonra da,fena da olmadı sanki.Ufak tefek rötüşlar yapılıp verniklenmesi kaldı şuan.


Fox, tilki, dekupaj tekniği, dekopaj, boyama



Yorum Gönder

13 Yorumlar
  1. Birlikte ne güzel iş çıkarmışsınız, emeğinize sağlık. :)) Ortaokuldayken ben de tepsi boyamıştım, parlak gümüş rengi seçmiştim. Üstüne yine parlak, canlı bir resim yapıştırmıştım. 😅

    YanıtlaSil
  2. ha haaa köftecinin şarkısı güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nakaratındaki laylaylaylay laylay kısmını seviyor :)

      Sil
  3. Süper!! Bayıldım bu işe. Bravo size.. :)

    YanıtlaSil
  4. Emeğinize sağlık ikinizin de

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel görünüyor, tabi Ekin'le birlikte yapmanız onu paha biçilemez kılmıştır. :)

    YanıtlaSil
  6. Tepsi harika olmuş, desenin tarzı da hoşuma gitti. Geçenlerde ev sahibine sineklik teli ve çıta alıp yaptığım sinekliği bir hevesle anlattım, gösterdim, takdir aldım. :) Ekin'in de tepsiyi her kullanışında benzer duygular yaşayacağına eminim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazır alıp taksan o kadar kıymetli olmaz işte,kendi yaptığın bir şeyi kullanmak,ya da birilerinin beğenmesi onurlandırıyor insanı :) Evet Ekinde severek kullanıcaktır sanırım,ya da başkalarının kullanımını yasaklayabilir bunu ben yaptım diye belli olmaz Ekinin ne yapacağı :)

      Sil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad