Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Fimo profesyonel bebek hamuru

Fimo'nun profesyonel bebek hamuru ile yapıldı, bu hamurun dokusu normal fimolar kadar pürüzsüz değil, biraz gözenekli, ince detaylarda biraz zorluyor, örneğin el ve ayak parmaklarını çalışırken kopmalar oluyor bu rahatsız edici, zaman kaybettiriyor.Bir de biraz oynadığınız zaman aşırı yumuşaması işinizi zorlaştırıyor. Rengi istediğim doğallıkta olmadığından boyadım,doku gözenekli olduğu için sonuç çok memnun edici değil. Gerçekçi sonuçlar istiyorsanız smarta deneyebilirsiniz.Yine de bu sevdiğim bir bebek bakışları ve yüz ifadesiyle, hayal kırıklığına uğramış gibi bakmasını seviyorum. 


 Doll clay, artclay, sculpt, sculpture, doll, art doll, miniature doll, doll clay
  



Fimo profesyonel bebek hamuru, fimo doll clay, art doll,

 

Yorum Gönder

4 Yorumlar
  1. Selamlar, bebek yapımı için özel bir hamur piyasaya sunmuşlar sanırım. Günün serin saatlerinde üzerinde çalışılırmış gibi geldi bana ama yine de 'el' sıcak olduğu için yumuşamanın önüne geçilemez gibime geldi.
    Bebeğin yüz ifadesi üzgün ama tatliş olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sunmasalarmışta olurmuş aslında eskisi daha güzeldi,evet başına bir felaket gelmiş gibi bakmasını seviyorum:)

      Sil
  2. hiç denemedim saol yaaa, senden bişiler öğreniyos hep :)

    YanıtlaSil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad