Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Bohemian


Bohemian
Cafenin neredeyse bütün eşyalarını kendim yaptım,sadece eşyalarını olsa yine iyi, duvarlarını, tüm aksesuarlarını, baştan aşağıya elimin değmediği bir yer kalmadı yani. Sandalyeleri eskiciden alıp yeniledim. Rengarenk boyayıp desenler yaptım bir çoğuna, masalar başlangıçta çivit mavisiydi korkunç rahatsız eden bir ton, baktıkça gözlerim acıyordu desem yeridir. İki günüm onları zımparalayıp üzerlerindeki mavi rengi çıkartmaya uğraşmakla geçti, tabi bu esnada şirinlerden hallice mavi bir canlıya dönüşmüştüm :) Nihayet onları istediğim renklere boyadıktan sonra, üzerlerine dekopaj için çıkarttığım resimleri resimleri yapıştırdım. Ahşap işlerinde usta olan sevgili öğretmenim aynı zamanda kale komşum Özlem ablamdan not almaya gelmişti sıra,o günü hiç mi hiç unutamam,o gün öğretmenim gelip beni fırçalamasaydı bunların hiç biri bu şekilde olmayacaktı, bohemiana siyah tonlar hakim olacak ve ben asla bu ganimetleri yapmamış olacaktım.Bu arada o gün bugündür, o benim örtmenim, ben de onun çekirgesiyimdir ve hala telefonumda örtmenim diye kayıtlı kendisi ;)
Korkunç dedi herşey simsiyah bu ne böyle, insanlar dışarıya içleri açılsın diye çıkıyorlar olmaz böyle diye esti gürledi,hemen eve gidiyorsun ve bohem araştırıyorsun dekorlar, desenler herşey renkli, cıvıl cıvıl olmalı dedi ve ertesi gün işe koyulduk. Önce siyaha boyadığımız masaların üzerine neredeyse tüm renkleri kullandığım desenler çizmekle başladım.Bir hafta on gün arı gibi çalıştıktan sonra cıvıl cıvıl oldu herşey, tam notu da aldık. Tarz bohem olunca isim de değişip Bohemian oldu zaten. Kullandığım görselleri evde çektim, oradayken pek detaylı çekmediğimden. Şimdilik en sona bir görsel ekledim bohemian cafeden, daha sonra öncesi ve sonrası hallerini paylaşacağım. 


Masa, ahşap masa, ahşap boyama, painted, mobilya yenileme




Ahşap boyama, furniture painted, dekorasyon, dekorasyon fikirleri




Ahşap sandalye, sandalye boyama, eşya yenileme, yenileme fikirleri, dıy



Fornasetti, masa, ahşapmasa, portrait, portre, dekupaj, dekorasyon, dekopaj



Fornasetti, portrait, painting, painted, painted ideas



Sandalye boyama, ahşap boyama, mobilya yenileme, geridönüşüm

 
Ankara Kalesi, bohemian cafe

Yorum Gönder

8 Yorumlar
  1. Siyah güzel ama bu tarz yerlerde bence de iç karartıcı. Bir de şimdilerde evlerin dışını siyah yapıyorlar hep çok çirkin. Çok güzel olmuş renkli renkli:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyiki söz dinleyip renkli yaptık,bana kalsa kapkara olucaktı cidden:)

      Sil
  2. Kelebekler, bulutlar, desenler çok hoş. Renklerin uyumunu sevdim. Eline emeğine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok keyifliydi çalışırken,o desenlere neler bıraktım bilsen o an aklımdan geçen ne varsa oraya işlendi sanki:)

      Sil
  3. Çok güzel görünüyor her biri sonucu merak ettim,öğretmen cıvıl cıvıl dediyse mutlaka vardır bir bildiği,ven de siyah ve tonlarını severim aslında ama bu hâlleri bile hoş görünüyor,ellerinize sağlık l.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyiki dinledik öğretmenin sözünü çok boğucu olacaktı yoksa,daha detaylı bir post paylaşacağım bohemian hakkında çok yakında :)

      Sil
  4. Kafe burası demek, içine çekti hemen. :) Hoşuma gitti yani. Masadaki desen zenginliğine de bayıldım. Çok emek var hakikaten, emeklerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha detaylı bir post paylaşacağım bohemian hakkında,sosyal medyamdan görsel toplamam lazım biraz. Ve beğenmene çok sevindim :)

      Sil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad