Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Search console kapsam sorunları

 

search console,kapsam,seo,dizin




Bu sıralar pek hatta hiç üretken değilim.Koskoca bir ayda sadece bir tane resim yapabildim o da hala yarım sayılır. Arap saçına çevirdiğim işleri düzeltmeye çalışıyorum günlerdir. Yıllar sonra yeniden yazmaya karar verince https://aytaccraftsveparmakbebekler.blogspot.com olan url'i https://artprogresss.blogspot.com olarak değiştirdim ayarlar panelinden. Artık parmak bebekler yapmıyorum çok fazla diye. Tabi bunun aslında neleri değiştireceğinden bi haberdim. 301 yönlendirmesi diye birşeyin olduğundan,bloğu başka bir adrese taşımanın kendi başına yapılmayacağından da bi haberdim tabi.Önce sevgili Ruşyena'nın uyarısıyla takipçilerimin okuma listelerinde görünmediğimi farkettim.Yeniden aytaccraftsveparmakbebekler.blogspot.com adresine döndürdüm bloğu, sonra Feedbunner da günlerce bir sürü şey denedikten sonra nihayet çözdüm ki tam bu esnada google search console'da başka bir üzücü gerçek ile yüzleştim.Sayfalarımın bir çoğu google dizininden çıkarılmış kapsam raporunda 170  hariç bırakıldı gibi sorunlu bir çok sayfa var, bazıları yönlendirme hatası olarak görünüyor, bazılarına kopya içerik demiş, kendi organik içeriğim olmasına rağmen, keşfedildi- şuan dizine eklenmiş değil olarak görünen 130 içerik var. Nasıl içinden çıkarım bilmiyorum tek tek düzeltmeye çalışıyorum şuan. Konuyla ilgili tavsiyesi olan var mı,ne yapabilirim.Önerilerinizi bekliyorum. Teşekkürler.



 


Yorum Gönder

0 Yorumlar

Below Post Ad

Bottom Ad