Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Noktalama


Noktalama işi, tek tek o noktaları koyarken neler neler boyuyorum ben oraya, örgü örerken kafanızdan bir sürü düşünce geçer hani, evirir çevirir bir yoluna koymaya uğraşırsınız birşeyleri ya, bu da aynı öyle aşırı rahatlatan birşey.Bir de görsel hafıza ile alakalı sanırım onu boyarken ne düşündüysem hepsini hatırlıyorum dönüp bakınca.Hele böyle nokta nokta boyadığım bir şekerlik var. Arkadaşımla telefonda konuşurken boyamıştım.İyiki dili yok o şekerliğin, gıybet şekerliği her motifi gıybet, hala gördükçe gülesim geliyor :) 



Kil, seramik modelleri, seramik hamuru, seramik tütsülük, ceramic ideas, eye, evileye



Nokta, boyama, painted, tütsülük, tütsü, çubuk tütsü, pozitifenerji, yoga, meditasyon



sanat, seramik sanatı, clay ideas, ceramic, artprogresss

 

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Below Post Ad

Bottom Ad