Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Çekip gitmek lazım diyor...


İllüstrasyon, illustration, silüet, kapı, door


 Sanki biri masal anlatıyor,gecenin ortasında kısık sesiyle, 

Yaralarımıza dokunuyor üfleyerek.

Bin nasihat veriyor yaşlı, yorgun parmakları okşarken saçlarımızı.

Biz sadece birini anlıyoruz,

"Çekip gitmek lazım" diyor kendinden! 

Biriktiriyorum/


Şiirleri geçirmeyi seviyorum biliyorsunuz resimlerin içinden.Bazen bir başkasının resminde yakalayabiliyorsunuz şiiri... 

Bu sefer her resmi bir şiir olan Mehmet Tahir'in bir çizimine yazdığım şiiri paylaşmak istedim,onun çizimiyle,izin istedim paylaşmak için. Sağolsun kırmadı, aksine çok mutlu olacağını söyledi. Kendisi harika bir çizerdir, çalışmalarını mutlaka takibe alın derim.İnstagram hesabı @Mehmed Tahir 



Yorum Gönder

4 Yorumlar
  1. Çok güzel yazmışsınız :T

    YanıtlaSil
  2. Sanatlar iç içe, etkileşim halinde. Bir şarkıdan öykü üretmek, romanı filme çekmek ya da resimden şiir üretmek. Tebrikler, çizenin de yazanın da eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Evet ilham oluyor hepsi birbirine, teşekkür ederim, beğenmenize sevindim.

    YanıtlaSil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad