Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Papermache animal head


 
animal head,paper clay,paper mache,kağıt hamuru yapımı


Önce büyük yuvarlak bir kaseyi streç folyo ile sarıp, üzerini bir kaç kat tutkal ve gazete kağıdı ile kaplayıp donmasını bekledim. Sonra kağıt bardaktan burun için bir parça kesip kağıt bant ile sabitledim. Üzerini tutkal kağıt karışımı ile kapladım yeniden.Göz boşlukları için tamamen doğaçlama bir kaç kat karton kesip yükseklik yaptım.Burnunun alınla birleşen kısmınıda biraz yükselttim aynı şekilde, üzerini tamamen tutkal ve kağıt ile kapladıktan sonra,şapka ekleyip akrilik boya ile boyadım.Bir de arka kısmın içini gazete kağıdıyla doldurup kapladım tabi. Kuruduktan sonra oldukça sert bir dokuya dönüştü.Geri dönüşüm bir çalışma oldu yani kısmen.. 
bear,animal head,paper mache,dıy,kağıt hamuru,paper clay,sculpture
ayı,teddy bear,kağıt hamuru,paper clay
head,kafa,3d,paper mache,sculpt,sculpture,hayvan,hayvan heykeli,heykel,

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Below Post Ad

Bottom Ad