Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

2. yaşını ölümsüzleştirmek istedim💗

2. Doğum gününde Ekin'in minik bir figürünü yapayım demiştim, sonra iş pasta süslemeye vardı,polimer kil ile telden hazırladığım harfleri kapladım,çöp şiş çubuklarının ucuna  kalpler ve yıldızlar yaptım.Bir de küçük peri ve minyatür Ekin💗
Pastayı ben yapmadım tabi☺️


custom,kişiye özel,pasta,doğumgünü ,pastasüsleme,modelleme,pasta modelleme



modelleme,pasta,pasta süsleme,doğumgünüpastası,kişiye özel



pasta,art doll,pasta süsleme,butik pasta



art doll,modelleme,art clay



kişiye özel,doll,art clay,modelleme,sculpture



art doll,minyatür bebek,bebek,miniature doll



sculpture,minyatür bebek,modelleme,bebek,doll



art clay,art doll,handmade doll,el yapımı bebek



doğum günü

 

butik pastacılık,butik pasta,modelleme,clay,art clay

Yorum Gönder

18 Yorumlar
  1. Çok tatlış bir pasta olmuş... Sağlıklı, mutlu nice yaşlar Ekin'e...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederiz teyzesi 💗☺️🌸

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş süslemeler, eline sağlık. Nice yıllara İnşallah. 😀🎊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,4 yaşında şuan Ekinoksumuz :)

      Sil
  4. kendisi de böyle cici mi :)

    YanıtlaSil
  5. Nice mutlu, huzurlu, sağlıklı ve şanslı yıllara. Süslemeler bence güzel olmuş elinize sağlık ✏️✏️🙂

    YanıtlaSil
  6. Pasta da süslemeler de çok güzel. Kizinin düğün pastasını da süslersin inşallah. 🙂Pasta süslemesi sektörü var yeteneğini orada da değerlendirme imkanın var yani 😉

    YanıtlaSil
  7. Çok iyi olmuş ama pastayı sen yapsaydın bundan daha iyi yapardın kesinlikle :)

    YanıtlaSil
  8. Mutlu yaşları olsun Ekin'in:)

    YanıtlaSil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad