Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Biriktiriyorum

Biriktiriyorum diye başladım bir gün yazmaya... Adına ne derseniz işte, ister şiir, ister döküntü, deneme, isterseniz yazı, biriktirdim.Bazen resimlerin üzerine yazdım görünmez harflerle, bazen alenen sayfalara, bazen uykudan uyanıp telefonumun notlarına, peçetelerin üzerine kimi zaman. Biriktirdim.
Biriktiriyorum/




Kimse kimseye şiir yollamıyor bugünlerde.
Kimsenin takıldığı yok, 
Ne bir fincan kahvenin hatırına.
Ne filanca şarkının iki satırına.
Hatırsız!
Gönülsüz!
Şiirsiz kaldık! 
Olsun,
Belki Allah iyilik verir! 
Belki de başka bir şey!
Kimbilir? 
Biriktiriyorum/


Yorum Gönder

3 Yorumlar
  1. Biriktirmek iyidir... Saklanıp da zamanı gelen saman gibi... An gelir bir iyilik-bir güzellik doğuverir.

    YanıtlaSil
  2. Biriktirdiklerimizle varız, bizi biz yapanlar kısaca :)

    YanıtlaSil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad