Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Akrilik portre





Ölü toprağından çıkardığım çiçekleri tütsüledim.

Büyüyüp yeşermelerini izliyorum, ölüme tezat bir enerjiyle yeni yapraklar doğurup, su içmelerini..

Sevdiğim birinin hücrelerinden beslenip hayat bulduklarını umuyorum dokundukça...


Kırılganlığımı çiçeklere yüklemiş gibiyim ne zamandır. Belki dikenlerimi de onların bedeninde büyütüyorumdur.. Birini acıtmayalı çok oldu. Ve kırılmak için pek vakit, hatta kırılacak kadar sevmek için hiç vakit, yok!

Ölü toprağına dikiliyor çünkü çiçekler..


Biriktiriyorum /




 

Yorum Gönder

5 Yorumlar
  1. Sözler de çizim de muhteşem🙂👋

    YanıtlaSil
  2. Fazla anlam içeren bir yazı olmuş. Tabi akrilik portre güzel görünüyor. 👍

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş, çok beğendim resmi. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Tablo inanılmaz derecede güzel 🤗

    YanıtlaSil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad