Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Gabby's dollhouse




Gabby'nin hayal evi/gabby's dollhouse hikayesi Ekin'in doğum gününden bir ay önce başladı.Son dönemde en sevdiği çizgi film bu,internette oyuncak hayal evi görmüş, ancak bu oyuncak Türkiyede yokmuş."Biliyor musun abla sadece başka ülkelerde varmış, umarım buraya da gelir,o zaman alabiliriz biz de.. Ya da bir yıldız kayarsa ben ikimiz için dilerim 2 tane" dedi :) 
Daha önce peppa pig figürleri yapmıştım ona en sevdiği peppa pig'di o zamanlar. Acaba yine figürler mi yapsak diye düşünürken,Selin dediki hayal evi yapalım doğum gününe kadar. Nasıl olacak, ne malzeme kullanacağız diye düşünmeye başladık. Hadi ev için ahşap kestirsek, çatısı nasıl olacak. İçinde asansör, eşyalar vs nasıl yapacağız? 
Ahşabı istediğimiz ölçüde yaptırdık, tarif ettiğimiz şekilde birleştirip gönderdiler.İşin en kolay kısmı buydu. Boyadık koyduk bir köşeye. Figürleri yapmaya başladık.O kısım da kolaydı, sürekli modelleme yaptığımız için,bir tek bakarak benzerini yapma kısmından sıkılıyorum, bağımsız çalışmayı sevdiğim için.
Çatı ve asansör büyüyordu kafamda.Çatıyı kağıt tutkal tekniği ile yaptık sonunda.Selin bir taraftan figürleri boyuyor.Evin içindeki eşyaları yapıyor, ben hala şunu nasıl yaparız, bunu ne ile yaparız modunda minik minik ilerliyorum.Nasılsa daha vakit var diye diye son güne sıkıştırdım her şeyi.Son gün bi istek gelir bana, ya da yetiştirme telaşını mı seviyorum bilmem, daha verimli, daha yaratıcı çalışırım nedense. 
Son gün elimizde hala bomboş odaları olan bir gabby evi vardı, Gabby'nin kedi kulaklı tacı yapılacaktı daha.Sabahladım o gün. Hiç uyumadan gittim Ekinin partisine :) 

 Ve nihayet pasta üflendi 5 yaşına girdi Ekinoks.. Tüm hediyeler verildi,sıra bize geldi. Gabby'e her bölümün başında kedi şeklinde minik bir kutunun içinde posta geliyor çizgi filmde.Biz de kedi şeklinde minik bir kutu yaptık, içine kuyruklu yıldız resmi çizip koydu Selin. Önce kutuyu verdik açtı, baktı içinde bir kağıt, hayal kırıklığına uğramış gibi bir ifade oldu yüzünde.Yıldız kayarsa ne dilemek isterdin dedik, anlamadı. Gabby'nin kedi kulaklı tacını verdik sonra. Bunu tak bakalım dedik. Selin Gabby evini getirdi.Şaşkınlığını, sevincini anlatamam, "Siz nereden buldunuz bunu" diyor, Türkiye 'de yok ya hani hiç beklemiyor.
Çok sevdi evini, o gece geç saate kadar başından kalkmamış,annesi fotoğraf attı. Hadi uyuyalım sabah uyanınca oynarsın demişler. Bu benim için tüm uykusuzluklara değer yani 🧡



Dollhouse, kitty, cat, pillow cat, gabby evi, gabby


Gabby'nin hayal evi, toy, figür, gabby, dollhouse



Gabby dollhouse dıy, dıy, dıy ideas, toy, dollhouse, gabby



Gabby's dollhouse, kitty, cat, kedi, gabby evi,



Dıy, dıy ideas, gabby's dollhouse, gabby evi, gabby'nin hayal evi

Yorum Gönder

2 Yorumlar
  1. cok şanslı Ekin🥰 iyiki varsınız💕

    YanıtlaSil
  2. Yaaa ne güzelsiniz. :) O minişin sevincini tahmin bile edemiyorum.

    YanıtlaSil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad