Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Kadın

 Biraz da kendimi mutlu edecek bir şeyler yapmalıyım seri üretim durumundan çıkıp ve bu yeni seriye başlamış oldum böylelikle.Sanırım biraz uzatacağım bu seriyi her yeni parçadan sonra aklıma başka başka fikirler geliyor.Masal kahramanları,anime karakterleri, benim karakterlerim.Yani içine biraz duygu koyabileceğim bir şeyler. 

Kadın... 

İnsan... 

Aslında bir kadın, içinde birden fazla kadın. 

İçinde birden fazla insan. 



Kadın, kalp, heart, woman, insan, human, seramik çalışmaları, seramik fikirleri, seramik modelleri, seramik, ceramic ideas, ceramic, face, yüz, sculpt, sculpture



Kadın, kalp, heart, woman, insan, human, insan yüzü, seramik, ceramic, clay, artclay



Woman, insan, human, kadın, tütsülük modelleri, tütsülük, el yapımı, handmade, art, clay, artclay



Clay, artclay, sculpt, sculpture, kadın, woman, art, heykel, portrait, portre





Yorum Gönder

8 Yorumlar
  1. Deniz kızı gibi olmuş. Kalbin ortasına ok neyi ifade ediyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tütsüyü kalbine sapladım, acı çekiyor🙃

      Sil
  2. Güzelmiş bu, emeğine sağlık....

    YanıtlaSil
  3. medusa düşündüm ilk anda :)

    YanıtlaSil
  4. ooo en büyük takıntım. konu hem 3 boyutlu olacak, hem insan yüzü olacak. beni benden alıyor bu tür çalışmalar. sevgiler kuzucum.

    YanıtlaSil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad