Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Yeni ürünler

Bu haftayı yeni ürünleri boyamakla geçirdik, bir de yanlış malzeme kullanmam sonucunda zayi olan bir seriyi toparlamakla.. Evde bulunan, daha önce hiç kullanmadığım çatlatma verniğini kullanmamla başladı her şey. Bu nasılsa vernik diye ekstra vernik atmadım, çok ta parlak güzel durdular aslında. Taa ki elim ıslakken bir tanesine dokunup yapışana kadar. Hepsinde aynı şekilde olduğunu farkedince üzerine vernik yapmaya kalkıştım bir de, verniği sürünce alttaki katman çözündü, çözünen kısımları temizlemeye çalıştım fakat çok başarılı olamamışım ki kuruyunca buzlu gibi, çıtır çıtır, beyaz çatlaklı bir yüzey oluştu. Sonra hepsini oturup baştan boyayıp, vernikledim.


Bir taraftan da dolap uygulaması ile cebelleştik. Bu kadar tütsülük nereye gidiyor öğrenmiş olun siz de böylece. Uygulamada satışa koyuyorum.Her gün gelen yeni güncellemeler algoritmayı alt üst etsede bir yolunu buluyoruz ekip olarak. Uygulamada aktif olan varsa iletişime geçebilir, satışlarını hızlandırmak isterse.. 


Etsy satışı ile ilgili araştırmalar yapıyorum diğer taraftan,oldukça karışık, türkçe çeviri seçeneği olmadığından daha da bir karışık geliyor.En kısa zamanda çözümlemeyi umuyorum.Etsy'de satış yapmayı düşünenler varsa önceden araştırmalarını tavsiye ederim. Vergi muafiyet belgesi vs almak gerek, daha sonra başınız ağrıyabilir.













 












Göz tütsülük, tütsülük, tütsü modelleri, pozitifenerji, göz, eye, evileye, nazarlık

Yorum Gönder

9 Yorumlar
  1. Seni bu kadar uğraştırması kötü olmuş. Sonunda toparlamışsın neyse ki. Eline sağlık. :) Dolap uygulamasını ben pek anlamadım daha. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sorma, ben de anlayamıyorum artık, sürekli algoritma değişiyor, sinirleriyle oynuyor insanın.

      Sil
  2. hoşgeldiiin blogunaaa :)

    YanıtlaSil
  3. Çok uğraşmışsın, harika olmuşlar, özellikle ilk fotoğraftaki elmaya bayıldım:))) Etsy Türkçe olmadığından epey zor, bir ara kardeşim için araştırmıştık, vazgeçtik sonra. Dolap karışık bir uygulama. Gardrops ve Shopier'i de deneyebilirsin, bi araştır istersen:)

    YanıtlaSil
  4. Dolap o kadar sinir ediyor ki beni, ben genelede seramik şeyler alırken shopier üzerinden satan satıcıları tercihe ediyorum. :)

    YanıtlaSil
  5. Selamlar, dolap deyince ilk önce anlamadım konuyu. Bu konularda çok tecrübesizim. İşlerin yolunda gittin inşallah diyeyim. :)

    YanıtlaSil
  6. Bu tarz girşimcilikler için her yeri kullanmalısın bence genellikle shopier açıyorlar oraya bakanı tavsiye ederim :) Ellerinee sağlıkk harika olmuşlar

    YanıtlaSil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad