Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

The Walking Dead

 

Seramik göz, seramik çalışmaları, duvar süsü, göz, eye, evileye, art clay


   Bu hafta epeyce bir şeyler yaptım kilden, duvar gözlerimin yarısını boyadım sayılır,hatta araya bir kaç tütsülük sıkıştırdım.

Netflix'te Alma diye tek sezonluk bir dizi izledim, bir takım doğa üstü olayların yaşandığı gerilim tarzında bir dizi, çok sürükledi mi beni? Hayır..  3. bölümden sonra bitirmek için izledim, olay örgüsü çözüldükten sonra cezbetmedi pek. 

  The walking dead 11. sezonunu izleyip sorularıma yanıt bulamadım yine, bu duruma göre 12. sezonda olucak diye düşünüyorum. Ki olsun, olmalı... 100 sezon olsun izlerim. Zaman zaman keşke hafıza  sildirmek diye bir şey olsaydı da The walking dead, the 100 ve Lost dizilerini baştan izleseydim diye düşünüyorum, hatta bunun yanında bazı gereksiz datalarda silinmiş olurdu Ankaranın bağları türküsünün sözlerini ben niçin biliyorum mesela gerekli mi.Ama yok tabi bildiğim kadarıyla henüz böyle bir uygulama.Neyse demem o ki  8 bölümlük sezon beni kesmeyince başa dönüp sindirerek izleme kararı aldım 1.sezon 1. Bölümden başladım dün akşam tekrar :)


Yorum Gönder

18 Yorumlar
  1. Aynı hisleri MD House, Fringe ve HIMYM için hissetmişimdir. The Walking Dead dizisine hiç başlamadım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizileri not alıyorum hemen. Twd ben de başta ön yargılı bakmıştım bu kadar sezon zombi mi izlenir diye, ama ilk bölümün ardından soluksuz izledim, insanın yaşamını devam ettirmesini sağlayan koşullar kaybolduğunda dönüştüğü kişiyi gözlemliyorsun karakterlerin her birinde, ve tahmin edilemez bir olay örgüsüyle ilerliyor, 11 sezon oldu hala şaşırtmaya devam ediyor. Tavsiye ederim.

      Sil
  2. Hafıza sildirme diye bir şey olsa ve keşke yeniden izleseydim dediğim dizi Fringe benim de :) Walking Dead'ı 1 bölüm bile izlemedim, insan o kadar merağa gidip açar yani :D Acaba başlasam mı ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fringe not alıyorum hemen. Başlamadan önce ben de baya bi düşünmüştüm, neden daha önce izlememişim dedim, ilk bölümden sonra bırakamıyorsunuz zaten, başlayın bence :)

      Sil
  3. Bu çalışma çok hoş :)
    deeptone' un önerdiği bir dizi var, öneririm 3 sezonu da izledim. "Succession"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diziyi not alıyorum, beğenmene sevindim teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Walking dead dizisine hiç bulaşmadım. Sezon sayısı fenaymış ama beni yorar bu kadar uzunu

    YanıtlaSil
  5. waliking dead ile ilgili nette derin araştırma yaparsan bulursun yaa cevaplarını yani ingilizce sitelerde yanii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklıma geldi aslında, 10.sezonu netten alt yazısız izlemiştim, meraktan öldüğüm için. De pek bir şey anlayamamıştım :)

      Sil
  6. Bu aralar bende seramik kile sardım. Gerçekten insanın avuçlarında bir emeğin barınması muazzam bir his. Tabii sizin kadaar becerikli değilim ilk adımlarım kilde :) the Walking Dead'ı izlemedim. Bir aralar aşırı popüler olduğu için izlememiştim ertelenen şeyler yerinde sayıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa çok sevindim görmek isterim çalışmaları en kısa zamanda, ben de çok profesyonel sayılmam deniyorum işte kendimce yapıyorum, bozuyorum. Sanırım ben de çok popüler olan şeyleri biraz itici buluyorum La Casa... Dünya izledi ben izleyeceğim hala.

      Sil
  7. The walking dead çok güzel bir dizi beni de çok sarmıştı. Ayrıca Super Natural de beni çok sarmış doğa üstü olayları çok başarılı işlemişlerdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Super Natural biliyorum ama izlemedim, aklımda bulunsun :)

      Sil
  8. :) Hehe, bende zaman zaman The Closer için aynısını yapıyorum seni şu an çok iyi anladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi, çok kaliteli bir şey izledikten sonra aynı hazzı bulamıyor insan başka dizilerde, 3 bölüm izleyip bırakıyorum merak uyandırmazsa, şaşırıyorum ne izleyeceğimi :)

      Sil
  9. Yabancı dizileri pek bilmiyorum, izlemiyorum. Sadece Friends 'i çok seviyorum:))) Her seferinde niyetleniyorum izleyim diye ama olmuyor. Gerçi bu aralar biraz bi yoğunluğum var, ondan sonra 11.22.63 dizisini izlemek istiyorum:)))

    YanıtlaSil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad