Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Seramik duvar dekoru

Ne zamandır yapmayı düşündüğüm bir şeyi denemek istedim hazır biraz haşır neşir olmuşken killerimle.Tabi düşündüğüm aslında biraz daha kalabalıkça bir şeydi. Fakat iplerle bağlama kısmı fazla sıkıcı geldiğinden kısa kestim,bu ip sporları pek  bana göre değil sanırım :)
 
Hali hazırda yaptıklarımdan bir kaç farklı kombinasyon daha yapıp bırakırım muhtemel. 


Wall decor, art, sanat, elyapımı, handmade, evileye



Duvar süsü, duvar dekoru, dıy ideas, nature, natural decor



Bebek odası, dekor, dekorasyon, dekorasyon fikirleri, kil çalışmaları, clay ideas,



 

Yorum Gönder

22 Yorumlar
  1. Değişik görünüyor iplerle, güzel olmuş. Eline sağlık. :) Sana mail atmıştım iletişim kısmından, iletildi mi acaba? Orada da sorun var diyorlardı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelmiş gelmiş sen söyleyince gördüm, yanıtladım :)

      Sil
  2. Vallahi ip sporları sizi açmış ama bence, çok güzel duruyor.

    YanıtlaSil
  3. Böyle bakınca güzel de karanlıkta o gözleri görsek ürker miyiz acaba?

    YanıtlaSil
  4. Bu gözlerin bir anlamı var mı? Ayrıca çok hoş olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sürü anlamı var, deyimler sözlüğü bile yazdım, göze göz, göze gelmek, göz göz olmak, göze girmek :)

      Sil
  5. Ellerinize sağlık, çok hoş görünüyorlar

    YanıtlaSil
  6. Çok şık. Emeğinize sağlık. Sevgiler…

    YanıtlaSil
  7. Gözlerin son halini merak ediyordum. Duvar dekoru güzel olmuş ve izlendiğim hissini uyandırdı bende. Çok dikkat çekiciler. :) Emeklerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakında bir seri daha göz gelicek, beğenmene sevindim :)

      Sil
  8. Ayy size ve yaptıklarınıza bayılıyorum yeniden seramik kili aldığımda deneyeceğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu olurum, güzel yorum için teşekkür ederim :F

      Sil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad