Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Önce ayrışman gerekir kalabalıklardan

Kalabalık, siluetler, siluet,



Önce ayrışman gerekir kalabalıklardan. 

Velhasıl ayrışmadan karışamazsın.

Yüzündeki her bir çizgiyi ezberlemiş olmalıyım, bir şiiri resmeder gibi...

Yahut resimdeki gözleri kendine benzetmekten yola çıkmalıyım.

Öyle gelişi güzel yürüyüp giderken kendi yolumda,

karşılaşsak kısa bi farkındalık anı yaşamalıyım.

Ve o kısacık an bütün günümü kaplamalı...

Sesin diğer seslerden ayrışmalı.

Duyduğum anda istemsiz reflekslere uymalıyım.


Unuttuğum bir şey gelmeli aklıma.

Seni bir duanın.

Ve seni bir rüyanın.

Seni bir şiirin içine koymalıyım!

Velhasıl önce ayrışman gerekir kalabalıklardan.


Biriktiriyorum/

Yorum Gönder

11 Yorumlar
  1. "Seni bir şiirin içine koymalıyım!" bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. Kalabalıklar ayrışmak için fırsatlar bulmak lazım. Zira kendimizi bulmak, kendimizi dinlemek için buna ihtiyaç var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes gibi olmamak, kendine has olmak, ancak o zaman ayrışabiliriz kalabalıktan.

      Sil
  3. Çok güzel yazmışsın, kalemine sağlık. Son kıtayı sevdim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim, ben de en çok orasını seviyorum. :F

      Sil
  4. bu şiirin öncekilerin hepsinden iyi :)

    YanıtlaSil
  5. Tüm şiirlerini okumadım çünkü bloğunu tanıyalı çok uzun süre olmadı ama bu şiirin hakikaten çok güzel. Yüreğine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  6. Kalabalığı ben de pek sevmiyorum

    YanıtlaSil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad