Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Kelime oyunu



Sevgili Deeptone bu haftanın kelimelerini benim belirlememi istedi.Ben taslak olarak bekleyen bir şiirimi yeniden düzenledim seçtiğim kelimelerle. 

Haftanın kelimeleri...

Rüzgar/Masal/Gökyüzü/Nefes/Bahçe


Yine kalbim kırılmış, çantamı sırtlanıp

Dizlerinde uyumaya gelseydim.

Küçük acıları üst üste yığıp dağlar gibi...

Kınalı parmakların okşarken siyah saçlarımı.

Kara üzümüm çok mu  canın acıyor deyişine, rüzgarın hışırtı eklenseydi.

Ve cırcır böceklerinin ninnisi. 


Ağlarken burnuma, ellerinle ektiğin taze biberlerin kokusu gelseydi.

Başımı yukarı kaldırdığımda senin o kocaman gökyüzün göğsümdeki darlığı hafifletseydi yine, 

Bir nefes doldursaydım içime tek seferde, yarım yamalak bir huzur duysaydım. 

Hadi yat  düşünme düzelir her şey deseydin erkenilen. (sabah ile) 

Bir masal mırıldansaydın kısık sesinle.

Çocukluğumdan kalma bir gecenin ortasında bulsaydım kendimi bir an. 

Sonra kucaklasaydık güneşi erkenilen.


Güneşlerin en aydınlığı senin bahçende açardı.

En güzel uykular çay kaşığı şıngırtısıyla uyanılanlardı, sobanın sıcağına...

Bir gece...

Bir gece daha uyuyabilseydim kucağında. 

Ve bir sabah daha uyanabilseydik ocağında... 

Kapatmasaydın gözlerini.

ERKENİLEN!

Yorum Gönder

2 Yorumlar
  1. İnsanın içine işliyor, ne güzel yazmışsın. Etkileyici, kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu senden duymak ayrı güzel,çok mutlu oldum beğenmene :)

      Sil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad