Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Fırça seçimi ve temizliği

Çalışmalarımı farklı şekillerde boyamaktan hoşlanıyorum,o günkü ruh halime göre kendiliğinden şekilleniyor. Ve fırçalar da çok önemli bana göre, resim fırçası tercih etmiyorum aslına bakarsanız boyama yaparken, tırnak süsleme fırçaları var set olarak onları tercih ediyorum, 15 tane çıkıyor içinden, ince, kalın, verev uç, küt uç, oval uç, sivri uç, yelpaze uç ince işler yapmak için tasarlanmış.İşimi oldukça kolaylaştıran bir set.İsteyen olursa linkini paylaşırım.Tabi işiniz bittikten sonra hemen yıkamanız lazım, çok uzun süre dayanmıyorlar yoksa, önce ıslak mendille silip, sonra ılık su ile çay ağacı sabunu ile yıkıyorum ben, çay ağacı sabunu şimdiye kadar kullandığım en iyi fırça temizleme malzemesi bana göre, terebentinler, tinerler, bulaşık deterjanları, şampuanlar her şeyi denedim fırça temizlemek için, tesadüf bu sabunu denedim,şuan fırçalarım için alıyorum kendisini, inanılmaz güzel temizliyor tavsiye ederim.




 


 

Yorum Gönder

2 Yorumlar
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad