Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Fiskos sehpa


Bir şeyleri dönüştürmeyi seviyorum, boyanmadan önce fazlalıkmış gibi görünen eşyaları eşsiz bir şeylere dönüştürmekten inanılmaz bir haz alıyorum.İlerideki iş planlarımdan biri bu yönde, eskici dükkanları gezip yenilenecek eşyalar toplamak onları dönüştürmek oldukça keyifli olabilir gibi. Gelelim bu 90'lı yılların en moda ev eşyalarından biri olan fiskos sehpamıza, neredeyse her evde vardı bunlardan hatırladığım kadarıyla, kenarına iki berjer koyulur oturma, kahve, sohbet köşeleri yapılırdı. Üzerine bu masalar için özel örülmüş dantel örtüler örtmek çok modaydı.Konu örtülere gelmişken ekleyeyim hiç sevmem evin türlü yerlerine serilmiş örtüler, danteller deyim yerindeyse yeni gelin evi gibi nedir yani. Mümkünse sade, rahat görmekten keyif alacağım objeler bir şeyler olmalı etrafta.


Evinizde hala bir fiskos masanız varsa ve üzerinde dantel örtülüyse kaldırın şuan, yenileyin masanızı, zaten sonrasında asla örtü örtmek istemeyeceksiniz bu net.
Ben bu masada bir kaç boyama tekniği kullandım.Dekopaj ve rölyef kabartma yapıp, ahşap boyamacıların kuru süpürme dedikleri teknikle bitirdim. İlk defa gloss vernik kullandım bir mobilya için, ışıl ışıl bir görünümü olmasını ve daha dayanıklı olmasını istedim.Alice in wonderland teması seçtim anlayacağınız gibi.Siz keyfinize göre seçersiniz. 


Masa yenileme, sehpa yenileme, boyama, ahşap boyama örnekleri, painted ideas, dıy ideas, dekorasyon, mobilya boyama




Ahşap boyama, painted ideas, furniture painted, dekorasyon, dekopaj, dekupaj tekniği, rölyef, rölyefpasta, rölyef kabartma



Yenileme, custom, recyling, dıy ideas, dıy decor, sehpa, masa, table, painted ideas



Rölyef pasta, rölyef kabartma, dekupaj, ahşap boyama teknikleri, ahşap boyama modelleri, mobilya modelleri







Wood painted, painting, painted ideas, furniture painted ideas



Custom furniture, design, dekor, dekorasyon, dekorasyon fikirleri, kendin yap



Masa, fiskos, fiskos masası, custom, whiterabbit, fiskos sehpa



Table, painted ideas, furniture, ahşap boyama, eşya yenileme, mobilya boyama



Sehpa, fiskos, fiskos masası, custom, whiterabbit





Bu resmi netten buldum, önceki halini fotoğraflamadığım için. Buna benzer bir şeydi az çok boyanmadan önce.. 

 

Yorum Gönder

8 Yorumlar
  1. alice çok severiiim :) küçük deniz kızı da yaaap :)

    YanıtlaSil
  2. Fiskos masam yok ama çeyizde bir adet dantel örtüsü duruyor. Ben de sevmiyorum ama vakti zamanında yapmıştık

    YanıtlaSil
  3. This is gorgeous. Anne (Cornucopia)

    YanıtlaSil
  4. Sehpaların dönüşümü harika olmuş, kabartmalı desenlerin duruşuna renk geçişlerine ve bir de Alice kompozisyonuna bayıldım. Mobilyanın öncesi ve sonrası arasında dağlar kadar fark var. Emeklerinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim güzel yorumunuz için :)

      Sil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad