Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Yüzün omzumda gülmek ister miydi mütemadiyen?

şiir,kedi,cat,woman,

Gözlerimi her şeye kapatıp,görmek istediğim tek insan yüzü.
Yüzün omzumda gülmek ister miydi mütemadiyen? Bilemem...
Fakat ben çocukluğunu dinlediğim anlardan birinde, kalmak isterdim öylece,
Gözlerinin içine sevinçler dolup taşarken.
Ya da serçe tırnağımı tuttuğun yerde.
Belki gülüştüğümüz gecelerden birinde.
Hiç kıpırdamadan,
Hatta hiç konuşmadan.
Kalp atışlarımı taklit ederken ellerin...
Biriktiriyorum/


 

Etiketler:

Yorum Gönder

2 Yorumlar
  1. Sevdiğinin omzunda gülmeyi ne kadar da çok ister insan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında birinin omzunda ağlamanın tezatı olarak kullandım.Çok saçma geliyor çünkü düşününce omzunda ağlayacak kimsem yok derler ya hani,sen zaten baştan niyet etmişsin ağlamaya diyorum,gül yani niye ağlıyorsun diyorum :)

      Sil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad