Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Puppet

Sculpey'in özel bebek kili ile çalıştım.Renk ve doku olarak fimo gibi değil.Fimo piştiğinde tamamen pürüzsüz bir doku elde ediyoruz ya işte bu malzeme sanki biraz gözenekli gibi,renk anlamında da çok mutlu olmadım, daha gerçekçi bir ton bekliyordum.Boyamayı denedim ancak boyandığında da gerçekçi durmuyor yüzeyindeki micro pürüzler yüzünden sanki soyulacakmış gibi bir görüntü var yakından bakıldığında.Profesyonel işlerde kullanmayı düşünüyorsanız doğru bir malzeme olup olmadığı hakkında şüpheliyim.Bir de şunu eklemeliyim üzerinde 30 dakika 130 derece yazıyor aynı fimo gibi ancak fırında 30 dakika tutarsanız rengi yanığımsı bir hal alıyor, maksimum 20 dakika tutmanızı öneririm.Hatta gözlemleyerek 15 -20 dakika arası...


polimer kil kukla


 

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Below Post Ad

Bottom Ad