Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Prenses masalları anlatmadım ben kızıma..

luna park,dönme dolap,




Prenses masalları anlatmadım ben kızıma, çünkü büyüdüğünde bir beyaz atlı prensin gelip, kendisini bulutların üzerine çıkaracağı, tüm sevinçlerin atı beyaz prensin ekseninde dolaştığı yalanlarına inanmasını istemedim hiç. 

Çünkü önce kendi olmalıydı. Tek başına var olmaktan mutlu olan biri olmalıydı. Sonra gelecekse gelsin di, siyah, beyaz,pembe, mavi, kırmızı atlı prensler. 

Ben onun pembe tüllü elbiseler içinde küçük kız hayalleri kurmasına izin vermek yerine, ona iyi bir insan olmayı öğretecek, davranış kazandıracak bir masal yazıp onu anlatmayı seçtim. 

"Neşeli hayvanlar ülkesi.." 

Her gece uyumadan önce, bu masalı anlattım, sürekli olarak yeni karakterler, davranışlar eklendi masalımıza,her bir karakter yeni bir davranış biçimini açıklayıp öğretti ona. 

Yıllar sonra yeğenimi uyuturken ona da aynı masalı anlatınca ve onun masaldaki karakterlerden biriyle kendini özdeşleştirip..

 - Bir şey sorabilir miyim? 

-Peki o, oradaki küçük fare ben miyim? 

Sorusu üzerine...bir fikir canlandı kafamızda, neden resimleyip bastırmayalım diye düşündük.Şuan bu resmimi de paylaşmışken sizlere de anlatmak istedim.Bakarsınız gün gelir çocuklara okunur masalımız, küçük farelerimiz aklı başında, ayakları yere basan, kendi varlıklarıyla mutlu olabilen, iyi ve kötünün ayrımına varabilen bireyler olurlar 🧡


 




Yorum Gönder

7 Yorumlar
  1. Yazmakta gerçekten çok başarılısın. Ayakta alkışlıyorum :) Bu arada blog adresim değişti. Profilimden bakabilirsin ve tekrardan takibe alıp yorum yapmayı unutma. ;) Yorum yapanlar arasında bir kişiye zaman zaman hediye vereceğim. Belki ilk hediyeyi alacak kişi sen olabilirsin. ;)

    YanıtlaSil
  2. Bİraz esrarengiz bir profil olmuş:)Ben de diyorum kaç gündür ortalarda yoksun diye demek adres değişmiş.Takibe aldım hemen,yorum her zaman lafı bile olmaz,geçen hafta en çok yorumu ben mi yapmışım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet 9 Yorumla sen öndeydin :) Google üzerinde indexleme sorununu çözemedim hep hata aldım bende yeni alan adına geçtim :)

      Sil
    2. Tam olarak neydi ki sorun,kapsamda hariç bırakıldılar var benimde çok, şuan dizine eklenmemiş 100 ün üzerinde url im var düzeltmeler yapıyorum tek tek, yeniden ekle diyorum ancak çok yavaş işliyor ne yapmak lazım başka

      Sil
    3. Yeniden yönlendirme hatası alıyordum ben hariç bırakılanlar kısmından değil 🤗 Zaten konuştuk burada da belirtmek istedim 😂

      Sil
    4. Eklemeye başladı beni 45 e çıkmış 35 ten,günlerce uğraştım,daha da uğraşıcaktım.Çok çok teşekkür ederim :)

      Sil
    5. Rica ederim ne demek elimden geldiğince yardımcı olurum ;)

      Sil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad