Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Paper mache eagle

 

Bunu diğerlerinden biraz daha farklı şekilde çalıştım. İskeleti için bol miktarda peçete rulosu biriktirmiştim, kafası için Ekin'in top havuzu toplarından kullandım. Kağıt bant ve kartonlarla iskeleti oluşturduktan sonra, kağıt ve tutkalla kaplamadım bu defa. 

Un, nişasta, tutkal ve ıslatılmış havlu peçeteleri rondodan geçirip doğaçlama bir hamur elde ettim. Daha önce internetten çok sayıda tarif bulup denediğimden.Göz kararı birşey yaptım. Biraz yapışık bir hamur oldu, ancak kartalımızı kaplamaya yetti. 

Bu arada sadece kağıt tutkal kullanacağım zamanda tutkal ve su karışımına bir kaç kaşık mısır nişastası ekliyorum biraz yoğunluk veriyor, daha sert bir doku elde ediyorum. 

Gelelim kartala, hamur çok yapışkan olduğu için kuruduğunda oldukça pürüzlüydü, beğenmediğim yerleri zımpara ile düzelttim. 








Yorum Gönder

0 Yorumlar

Below Post Ad

Bottom Ad