Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Dönüşüm...






 Ankara kalesindeyken yapmıştım bu resmi, bittikten sonra sürekli kusur aradığımı söylemiştim sanırım daha önce,bir gün üzerinde oynayacağımı biliyordum bitirdikten hemen sonra bile işte bu huyum yüzünden.Yaptığım en aydınlık fonlu resimlerden biri oldu aslında kendisi, en koyu tonlarda fonlar çalışmayı seviyorum ben, sürekli etraftan ruhun mu karanlık senin eleştirileri almama rağmen, yine de elim koyu tonlara gidiyor başlarken. Resmin çok ufak bir bölümüne koyuyorum en aydınlık noktayı bilinçsiz bir şekilde çoğu zaman. Sanki her karanlıkta bir ışık vardır misali.







İlk hali bu şeklideydi... Kaleden eve taşınınca bir süre odamın duvarına asmıştım, ben sürekli olarak ona bakıp hata ararken o da bana bakıyormuş gibi bir hisse kapılıyordum nedense :) Komik evet, sürekli bir bakışma halindeymişiz gibi bir histi.Kaldırdım sonunda onu o duvardan. Orada durdukça Ruhumun içine bakıyordu sanki şaka gibi... Sonra bir gün onu yeniden yaratmaya karar verdim..







Göz kapakları ekledim gördüğünüz gibi :) 
Şuan bu halde ve hala yarım, bugünlerde tamamlamayı düşünüyorum. 






Yorum Gönder

8 Yorumlar
  1. Hep Bi resim yapmak istemişimdir ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni görmek ne güzel :) teşekkür ederimm

      Sil
  2. Baktım da bayağı hoş..ilk hali pek hoşuma gitti son halini de görmek isterim doğrusu. Eğitimin ne bu konuda bakmadım (bakacağım tabii kiii) ama sevdim elinin emeğini..tebrikler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında pek bir eğitimim yok kendimi geliştiriyorum diyelim,şimdilik son hali son iki foto,yakında tamamlamayı düşünüyorum.Ziyaretinize çok mutlu oldum.Teşekkürler..

      Sil
  3. Gerçekten çok güzel. Emek isteyen bir uğraş.

    YanıtlaSil
  4. dudaklar aşağı doğru, fransız sinemasının eskilerinde böyle iki oyuncu var, isabelle adjani, sophie marceau :)

    YanıtlaSil
  5. Hahah öyle olmuş biraz evet :)

    YanıtlaSil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad