Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Parmak bebek


Fimo ilk çıktığında, bütün tonlarını kolaylıkla bulabildiğimiz zamanlarda yapmıştım bu bebeği, 43 numara ten rengi ile, kırmızı, beyaz, kahverengi karıştırıp istediğim doğal ten rengini bulurdum..Sonra 43 numara kayboldu piyasadan.Sculpey'in profesyonel bebek hamurunu aldım, fırından çıktığında kavrulmuş lebbebi gibi görünen sonuçlarla karşılaştım,ki bu çok üzücüydü.Boyayla doğallık yakalamaya çalıştım,doğallıktan uzak birşeyler oldu.En son smarta'nın ten rengi ile yaptım birşeyler idare eder olsa da bi daha asla, fimonun 43 numarasıyla yapılanlar gibi olmadı.. 

Yorum Gönder

2 Yorumlar
  1. Fotoğraftaki bebeğin rengi çok doğal görünüyor. Minnacık ve çok tatlı :) Emeklerine sağlık. Fimo'nun 43 numaralı rengi üretimden kaldırmasına da anlam veremedim. Talihsizlik olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Bir dönem fimo artık üretim yapmıyor dediler,sonrasında farklı seriler çıkardı,eski tip ürünlerin renk yelpazesi daraldı biraz sanki,bulunmaz oldu.

    YanıtlaSil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad